Noen som skal ta Nipt test?

Nei, man skal jo i utgangspunktet kunne ta den fra 10 uker, men hun sa at noen hadde lite DNA i blodet da. Jeg håper den andre blodprøven jeg tok viser noe. Frister ikke å dra tilbake.

Nei, frister ikke i hele tatt. Håper virkelig de finner det de trenger i glass nr to på oss begge.
 
Sniker fra November: Håper ikke det er et problem som gjelder mange at testen ikke viser noe. Har bestilt time når jeg er 10+2, håper ikke det er for tidlig!
 
Sniker fra November: Håper ikke det er et problem som gjelder mange at testen ikke viser noe. Har bestilt time når jeg er 10+2, håper ikke det er for tidlig!
Nei, man skal jo i utgangspunktet kunne ta den fra uke 10, men det kommer helt an på hvor mye DNA det er i blodet. Blir mer etterhvert som ukene går.
 
Til meg sa hun at det ikke nødvendigvis hadde med hvor langt msn var kommet, men at det var forskjellig fra kvinne til kvinne.
Jeg tok den 10+2 og det var ingen problemer!
Men de sa at hvis man måtte ta ny blodprøve pleide det å gå. Bare skjedd dn gang at de ikke kunne gi noe resultat.
 
Hvordan går det? Måtte du ta den på nytt?
Ja, tok den på nytt på onsdag. Snakket med begge jordmødrene der og de var fryktelig lei seg på våre vegne. Får svar på tirsdag og nå håper jeg virkelig det er nok DNA i blodet. Krysser fingrene [emoji1]
 
Back
Topp