Noen som skal ta Nipt test?

Vi var der idag. jeg er kun 9+3 så vi skal tilbake 4.april da er jeg 11+4. Minimumsgrensen er 9+6 da kan det kanskje gå. Jaja, fikk oss en tur og et ultralydbilde. Den ene foten var rett i værs [emoji23] også bevegde den på seg så alt så jo fint ut sa hun [emoji7] Bodde på Arena hotel rett over gata 825kr for 2.pers inkl. Frokost og parkering. Ikke noe fancy noe men helt greit for en dag.
 
Vi var der idag. jeg er kun 9+3 så vi skal tilbake 4.april da er jeg 11+4. Minimumsgrensen er 9+6 da kan det kanskje gå. Jaja, fikk oss en tur og et ultralydbilde. Den ene foten var rett i værs [emoji23] også bevegde den på seg så alt så jo fint ut sa hun [emoji7] Bodde på Arena hotel rett over gata 825kr for 2.pers inkl. Frokost og parkering. Ikke noe fancy noe men helt greit for en dag.
Det var jo litt kjipt da [emoji13] Men kjekt m ultralydbilde. Vi så to bein og en arm i været. Veldig fascinerende at det beveger seg så mye når det bare er 4 cm[emoji1]
 
Det var jo litt kjipt da [emoji13] Men kjekt m ultralydbilde. Vi så to bein og en arm i været. Veldig fascinerende at det beveger seg så mye når det bare er 4 cm[emoji1]

Litt kjipt men Pytt pytt, vi fikk jo spist veldig god mat på en thai restaurant og kosa oss på hotellrommet. [emoji39] Fikk en veldig fin opplevelse. Handla litt på vei hjem. Også fikk vi også se den bevege på seg med et ben opp i været, så nå har vi en intern spøk hvor vi tar beinet rett frem når vi tenker på babyen. Kjæresten har jo spillt fotball i alle år så han syntes det var ekstra morsomt. [emoji85] Å ja, veldig rart at de er så utviklet så tidlig også så små Hehe
 
Jeg var der igår og jeg fikk beskjed om at jeg får svar på prøvene til tirsdag eller onsdag. :)
 
På Barnemorskehuset i Gøteborg fortalte de at de hadde gjennomsnitt 2 fra Norge daglig. :) Har aldri hatt en så fin UL opplevelse før. Anneli var så utrolig hyggelig. :)
 
Nei, hun sa de skulle ringe onsdag eller torsdag [emoji1]

Vi var der på torsdag og fikk beskjed om at de skulle ringe meg imorgen eller onsdag. Kanskje hun rett og slett har blingsa på dagene til oss. Da får jeg belage meg på at jeg ikke får noe svar før torsdag tenker jeg :) Håper du oppdaterer når du har fått svar ;)
 
Vi var der på torsdag og fikk beskjed om at de skulle ringe meg imorgen eller onsdag. Kanskje hun rett og slett har blingsa på dagene til oss. Da får jeg belage meg på at jeg ikke får noe svar før torsdag tenker jeg :) Håper du oppdaterer når du har fått svar ;)
Nei, det stemmer nok det. De analyserer prøvene en gang i uken, hver mandag eller tirsdag tror jeg hun sa. Så da blir nok begge våre analysert i dag/morgen og de ringer fortløpende etter det [emoji1]
 
Vi var der på torsdag og fikk beskjed om at de skulle ringe meg imorgen eller onsdag. Kanskje hun rett og slett har blingsa på dagene til oss. Da får jeg belage meg på at jeg ikke får noe svar før torsdag tenker jeg :) Håper du oppdaterer når du har fått svar ;)
Fikk telefon nå. Resultatet var inkonklusiv :( De skal analysere min andre blodprøve på torsdag og får svar på tirsdag. Om den også er inkonklusiv må prøven tas på nytt. Kjipt.
 
Fikk telefon nå. Resultatet var inkonklusiv :( De skal analysere min andre blodprøve på torsdag og får svar på tirsdag. Om den også er inkonklusiv må prøven tas på nytt. Kjipt.

What! Samme skjedde her! Forferdelig kjedelig :(
 
Åh!! Hvor langt var du på vei da du tok den? Jeg var 10+5

Jeg var 10+3. Hun sa ingenting om at det kunne være for tidelig. Da kan det fort hende at vi må vente hele to uker til før vi får et svar da :( Og jeg som ikke er særlig tålmodig i hele tatt.
 
Jeg var 10+3. Hun sa ingenting om at det kunne være for tidelig. Da kan det fort hende at vi må vente hele to uker til før vi får et svar da :( Og jeg som ikke er særlig tålmodig i hele tatt.
Nei, man skal jo i utgangspunktet kunne ta den fra 10 uker, men hun sa at noen hadde lite DNA i blodet da. Jeg håper den andre blodprøven jeg tok viser noe. Frister ikke å dra tilbake.
 
Back
Topp