noen som skal strikke

ja, hekle og...hehe[;)]

Morsom du el? Looney kan hverken strikke eller hekle[&:] Og hadde jeg kunnet det hadde jeg aldri i verden hatt tid til det....

Jeg tenkte jeg skulle gjøre det.
Tenkte jeg skulle prøve meg på et Mor Signe teppe.Kan egentlig ikke strikke da,men kan jo gi det et forsøk [:)]

Stemora mi skal strikke hentesett også skal mormoren min strikke et morsigne teppe, med en nydelig heklekant

planer om å strikke vognteppe ja..[:)]

Har strikka to par babytøfler og holder nå på med matchende lue. Så skal jeg strikke mor Signe teppe tenkte jeg.. Har to dresser etter storebroren, men regner med at jeg 'bestiller' en hentedress med mormoren min når jeg får vite kjønnet [:)] vognteppe hekler søsteren min [:)]

Her kjem det til å bli tepper og klær og altslags, syns det er så gøy med handarbeid[:)]
søstra mi fikk ein stor bærepose med ting til fødselen av hennes gull..[;)]

ORIGINAL: *englefjes*

Jeg tenkte jeg skulle gjøre det.
Tenkte jeg skulle prøve meg på et Mor Signe teppe.Kan egentlig ikke strikke da,men kan jo gi det et forsøk [:)]

det meste jeg har strikket det er sjal som tilsutt ble sydd om til en kanin... [:D]

men tenker selv å strikke Mor Signe teppet [:D] har jeg noe å gjøre når jeg er våken om dagen og noe når vi reiser til tyrkia... [;)]

Etter jeg drepte I-poden i vaskemaskinen vår[:(]

Jeg kan ikke å strikke[8D] Men, jeg skal sy masse til babyen. Har sydd en voksipose hittil[:D][:D]

Har startet på en søt liten lue, men kvier meg for å kaste masker...aaaldri strikket før (formgiving på barneskolen telles ikke...Strikket tøffler som datt fra hverandre etter noen få bruk)

Så tenkte jeg å strikke teppe...

Har også noen stoff jeg har tenkt å sy, men til hva det er noe annet...[:-][8D]

Jeg hekler et teppe jeg fant i gravid bladene jeg kjøper.. men jeg klarer ikke å felle av haha... oxo er jeg helt gal på å hekle lappetepper hehe... så gleder meg til å lage flere lappetepper tiil lille <3

Har en fantastisk svigermor som allerede har startet på det meste her, he he[:)]
Slipper med andre ord å tenke på å lære meg slike ting[8D]

Så flinke dere er...jeg skulle ønske jeg klarte slikt selv...er bare å finne tid til å lære seg det...puh, ser ikke helt hvordan det men[;)]

ha litt tidig...!
Kommer akuratt fra Nøstebarn der jeg har vært å kjøpt gran, så nå er jeg klar for å begynne på baby teppe, strikket et sist også og helker rundt kanten Enkelt og gøy!

ORIGINAL: mokkenikke88

ha litt tidig...!
Kommer akuratt fra Nøstebarn der jeg har vært å kjøpt gran, så nå er jeg klar for å begynne på baby teppe, strikket et sist også og helker rundt kanten Enkelt og gøy!

wæææh skal opp dit seinere i dag... :D

ORIGINAL: turteldue

ha litt tidig...!
Kommer akuratt fra Nøstebarn der jeg har vært å kjøpt gran, så nå er jeg klar for å begynne på baby teppe, strikket et sist også og helker rundt kanten[:)] Enkelt og gøy!

De har flyttet butikken litt, nå ligger den rett ved biteringen[:D]
Kjøpte hvitt garn, siden jeg har et rosa jeg lagde sist[:)]
Gleder meg til å shoppe baby klær der, de har så mye fint[:)][:)]
(Kan absolutt anbefale nattdrakten de har der!!)

ORIGINAL: turteldue

ha litt tidig...!
Kommer akuratt fra Nøstebarn der jeg har vært å kjøpt gran, så nå er jeg klar for å begynne på baby teppe, strikket et sist også og helker rundt kanten[:)] Enkelt og gøy!

De har flyttet butikken litt, nå ligger den rett ved biteringen[:D]
Kjøpte hvitt garn, siden jeg har et rosa jeg lagde sist[:)]
Gleder meg til å shoppe baby klær der, de har så mye fint[:)][:)]
(Kan absolutt anbefale nattdrakten de har der!!)

i know... måtte inn å sjekke... :)
tenker skal strikke i beige, siden twinsene til tante har hvitt... [;)]

jeg har strikket babyteppe til begge mine, så tenkte jeg måtte gjøre det nå og[:)] men vener til etter ul[:)][:)][:)]

har kun et spørsmål, strikker kun med en av de nøsten om gangen?? eller legger jeg de sammen til å bli totrådet?
finner nemmelig kun en ende av nøstet... [&:]

Back
Topp