Noen som skal strikke til den lille i magen?

jhygtfrdew

Gift med forumet
Eller får noen til å strikke? 
Jeg skal strikke Mor Signe teppet fra nøstebarn.  

Synes det ser så utrolig deilig ut:)

Det er jo så fint! Jeg strikka et par pledd sist jeg gikk med I. men vet ikke om det blir denne gangen... Interessen er ikke helt der..

Jeg strikker babyteppe:) et ordentlig mykt et med drops sitt baby merino ullgarn:) begynte på dette da jeg ble gravid i mai, men la det fra meg da vi mistet:( Nå har jeg endelig tatt det frem igjen, og gleder meg til det blir ferdig:):):) tenkte å prøve meg på et sommerslig hentesett etterhvert:) men må være enkelt, da jeg ikke akkurat er noen ekspert på strikking:-/

Tenker jeg skal strikke hentesett til sykehuset men venter til vi vet kjønnet.

Hekle babyteppe skal jeg nok klare... men skulle ønske jeg kunne strikke noen fine klær.. Men jeg får se hvor god tid jeg har og om jeg har tålmodighet til å lære meg ;) Har strikket en barnelue som ikke ble så halvgal...

Skal strikke et lett teppe når vi vet kjønnet. Vinterbaby sist så trenger et i bomull :-) mye fint å velge mellom så har ikke helt bestemt hvilket enda. Legg gjerne ut linker :-)

Kommer nok til å strikke en del ja:) Gjorde det til vesla også, i tillegg til at minsten har en mormor og farmor som er veldig flinke til å strikke.. Kommer nok ikke til å mangle noe hjemmestrikka! Heldig der:)

Kommer ikke til å strikke selv, men svigers har strikket hentesett til de to minste, så kanskje hu vil denne gangen og. :D

Ellers så kjenner jeg ei som er kjempeflink, så nettopp en kjørepose i marius mønster hu hadde laga, som jeg kunne tenkt meg. Men vil vente på kjønn først. :D

Blir vel til at jeg begynner på et teppe eller to... Aldri vert flink å strikke, lysten er større en kunnskapen og orden til å fullføre.. :-) Har heldigvis ei søster som er super flink, så tipper hun strekker hentesett denne gangen og..

Kommer nok til å strikke noe ja, men mamma og mormor er noen resere så de strikker nok de og:)

Jeg kommer nok til å strikke de to tingene jeg kan; babyteppe og sokker 
Har faktisk flere sånne Mor Signes tepper liggende som ikke er brukt; fikk helt dilla en periode, minsta var ikke lengre baby og det er begrenset hvor mange tepper hun trenger i vogna Men tenkte å lage noe i bomull da, siden det blir min første sommerbaby! 

Blir vell dårlig med strikkatøy laget av meg. Tviler på at baby'n har bruk for ett par grytekluter, som da er d eneste jeg får til 

Men mamma'n min strikker masse, så d blir nok noen strikkaklær alikevell :-)

Beynte på en kjørepose før jeg nlei gravid, jeg :) Blir nok endel produksjon framover. Har fått en spirende interesse for strikking, til tross for noe frustrasjon over feil ;)

Har allerede strikket ett teppe, det ble grått siden vi ikke vet kjønn. Når vi vet hvilket kjønn det blir, så skal jeg strikke ett vognteppe....i Tillegg skal mamma hekle ett kjempefint lappe-teppe.. :) Er så moro syns jeg :)

Skal strikke et Mor Signe-teppe, i alle fall. 

Elektra83 skrev:
Blir vell dårlig med strikkatøy laget av meg. Tviler på at baby'n har bruk for ett par grytekluter, som da er d eneste jeg får til 

Men mamma'n min strikker masse, så d blir nok noen strikkaklær alikevell :-)

hehe, klarer du å strikke grytekluter, klarer du å strikke mor signe teppet også:)

Skal nok strikke babyteppe og sokker:) men vente på kjønn og antall først da eg har satt inn 2 egg:):) har strikket et par sokker allerede men vil ha i rosa eller blått og:)

Da har garnet kommet, så nå skal jeg begynne å strikke mor signe teppet:) 
Regner med jeg må ha mange pauser underveis. Litt ensformig strikking:)

Back
Topp