Noen som skal prøve på nr. 1?

Vi har to gutter fra før, så dette blir nr 3 hvis vi får til :)

Nr 1 prøves på !!! :-D men begynner å bli utålmodige !!!

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Nr 1 prøves på !!! :-D men begynner å bli utålmodige !!!

"Endelig" ei anna som også prøver på nr. 1 :) Føler bare det er folk som har barn fra før her. Heh! Har dere prøvd lenge?

"Endelig" ei anna som også prøver på nr. 1 :) Føler bare det er folk som har barn fra før her. Heh! Har dere prøvd lenge?
He he... Prøvd siden april 2012... Så ja :-/
Hadde en abort nå i sommer.. Så nå har jeg fått mensen igjen og venter på eggløsning:-)
Dere/du da? Prøvd lenge?

He he... Prøvd siden april 2012... Så ja :-/
Hadde en abort nå i sommer.. Så nå har jeg fått mensen igjen og venter på eggløsning:-)
Dere/du da? Prøvd lenge?

Vi har prøvd siden januar iår. Slutta på pilla rett før jul og alt er tilbake som det skal også... Så dette begynner virkelig å ta tid synes jeg.

Vi har prøvd siden januar iår. Slutta på pilla rett før jul og alt er tilbake som det skal også... Så dette begynner virkelig å ta tid synes jeg.
Det som er så frustrerende er jo det er tusen årsaker til at det tar tid.. Først og fremst må jo kroppen være i stand til å få eggløsning.. hormonbalansen må jo være i orden...og så må man jo treffe eggløsningen....Og til og med da er det kun under halvparten som faktisk blir befruktet....Og så skal jo det befrukta egget festes, og ikke alltid går det., og når det endelig er festa, så er risikoen for abort relativt stor..

Ikke for å ta motet vekk altså he he.. Men det er virkelig ingen selvfølge og er vanskeligere enn jeg trodde..

Det som er så frustrerende er jo det er tusen årsaker til at det tar tid.. Først og fremst må jo kroppen være i stand til å få eggløsning.. hormonbalansen må jo være i orden...og så må man jo treffe eggløsningen....Og til og med da er det kun under halvparten som faktisk blir befruktet....Og så skal jo det befrukta egget festes, og ikke alltid går det., og når det endelig er festa, så er risikoen for abort relativt stor..

Ikke for å ta motet vekk altså he he.. Men det er virkelig ingen selvfølge og er vanskeligere enn jeg trodde..

Ja, ganske mye som skal klaffe.. Egentlig ganske rart at det finnes så mange barn som har blitt til etter såkaldte one-nights stander da, hehe! Noen er mer heldige enn andre :)

Jeg beveget meg inn hit til Babyverden igjen ganske nettopp og syns også det var overraskende mange med barn fra før, men tenker at de som prøver på nr 1 ikke dukker opp i like stor mengde FØR de har testet positivt. Noen er det selvsagt, men ikke like mange som de som har vært med i lengre tid :)

Det er da en del som prøver på nummer 1, men de fleste er vel på forumet "Før svangerskapet / Vi som prøver" siden det er litt risikabelt å flytte inn på et terminforum før man har testet positivt. :-) Jeg prøver på nummer 1, men bare sniker på denne tråden. Jeg tør ikke flytte til terminforum før jeg vet at jeg er gravid. :p

Det er da en del som prøver på nummer 1, men de fleste er vel på forumet "Før svangerskapet / Vi som prøver" siden det er litt risikabelt å flytte inn på et terminforum før man har testet positivt. :-) Jeg prøver på nummer 1, men bare sniker på denne tråden. Jeg tør ikke flytte til terminforum før jeg vet at jeg er gravid. :p
Jeg har ikke flyttet inn her vil jeg si. Jeg var bare
nyskjerrig ;)

Jeg har ikke flyttet inn her vil jeg si. Jeg vare nyskjerrig ;)

Jeg forstår at man ikke flytter ordentlig inn før man tester positiv, men jeg tror allikevel de fleste som prøver på nummer 1 finnes et annet sted enn her inne enn så lenge. :-) Mente ikke noe vondt med det altså.

Vi prøver på nr 1:)
Slutta på pilla i januar i fjor men har prøvd "aktivt" i hele år:)
Er akkurat gjennom min 2. SA,hadde en i mai også..så begynner å bli litt bekymret for at det er noe galt et sted:(
Men vi skal fortsette å prøve å så får vi håpe den sitter til slutt:)

Vi prøver også på nummer 1, men holder som Lykkeliten_86 sier mest til inne på "Før svangerskapet/vi som prøver". Men nå måtte jeg bare inn her og titte! :) Jeg sluttet på pilla forrige uke, og har nå siste "pillemens". Jeg begynte ganske tidlig på p-piller, og hadde såvidt fått mensen da jeg begynte i 15 års alderen. Så jeg aner ikke om jeg har regemessige sykluser... Nå er pillemensen ferdig på tirsdag. Eggløsningstester og graviditetstester i fleng er kjøpt inn, til og med pre seed glidekrem. Så nå er det snart tid for å begynne el-testingen. Er jo lov å håpe på full klaff første pp, men det er jo lite sannsynlig...

Prøver også på nr 1 :) sluttet på p-pillen i september i fjord. hadde positiv test i slutten av juli og hørte egentlig til i mars gruppa. For 3dager siden var jeg på ultralyd å fikk påvist en BO. Noe jeg egentlig aldri hadde hørt om før. Men så snart mensen kommer tilbake så prøver vi igjen :)

nr1 her også :)
slutta på pilla i starten av året og bestemte oss for at "skjer det så skjer det" men det skjer jo søren ikke!! :p
Så nå har vi kjøpt cbfm, gravidmaskin ifølge samboern.. :p så på lørdag starter jeg å bruke den :) Håper så veldig på klaff første mnd med den. Det er det jo så mange som gjør så :D

Lykketil til alle :) :)

Her er det også 2 som vil bli 3 :) ventetiden har føltes så lang for å endelig komme hit i PP1 :) kjempespennende tid fremover :) jeg holder mest til i "prøver"-forumet, men måtte også inn hit å titte:) jeg er jo helt fersk her inne:) jeg skriver dagbok, flere som gjør det? Hadde vært gøy å følge dere :)

Håper på en 2014-baby <3

Vi prøver også på første. Skal nå begynne med min 4pp, fikk tante rød på besøk igår :/ Var sikker på jeg var gravid, kjedelige greier altså. Sluttet på p piller i juni, men har ikke fått skikkelig mensen tilbake føler jeg. Får en liten blødning den 28.ende dagen i syklusen, men varer kun 1 dag, kanskje 2. Andre som har hatt så korte blødninger etter p pille slutt? Glad jeg fikk den tilbake i vertfall. Hadde en p pille pause på 1 år, uten at mensen kom tilbake igjen. Håper det klaffer for alle dere som prøver snart :)

Back
Topp