Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Endelig" ei anna som også prøver på nr. 1 Føler bare det er folk som har barn fra før her. Heh! Har dere prøvd lenge?Nr 1 prøves på !!! :-D men begynner å bli utålmodige !!!
"Prøvd siden april 2012... En BO.."
He he... Prøvd siden april 2012... Så ja :-/"Endelig" ei anna som også prøver på nr. 1 Føler bare det er folk som har barn fra før her. Heh! Har dere prøvd lenge?
Vi har prøvd siden januar iår. Slutta på pilla rett før jul og alt er tilbake som det skal også... Så dette begynner virkelig å ta tid synes jeg.He he... Prøvd siden april 2012... Så ja :-/
Hadde en abort nå i sommer.. Så nå har jeg fått mensen igjen og venter på eggløsning
Dere/du da? Prøvd lenge?
Det som er så frustrerende er jo det er tusen årsaker til at det tar tid.. Først og fremst må jo kroppen være i stand til å få eggløsning.. hormonbalansen må jo være i orden...og så må man jo treffe eggløsningen....Og til og med da er det kun under halvparten som faktisk blir befruktet....Og så skal jo det befrukta egget festes, og ikke alltid går det., og når det endelig er festa, så er risikoen for abort relativt stor..Vi har prøvd siden januar iår. Slutta på pilla rett før jul og alt er tilbake som det skal også... Så dette begynner virkelig å ta tid synes jeg.
Ja, ganske mye som skal klaffe.. Egentlig ganske rart at det finnes så mange barn som har blitt til etter såkaldte one-nights stander da, hehe! Noen er mer heldige enn andreDet som er så frustrerende er jo det er tusen årsaker til at det tar tid.. Først og fremst må jo kroppen være i stand til å få eggløsning.. hormonbalansen må jo være i orden...og så må man jo treffe eggløsningen....Og til og med da er det kun under halvparten som faktisk blir befruktet....Og så skal jo det befrukta egget festes, og ikke alltid går det., og når det endelig er festa, så er risikoen for abort relativt stor..
Ikke for å ta motet vekk altså he he.. Men det er virkelig ingen selvfølge og er vanskeligere enn jeg trodde..
"Endelig" ei anna som også prøver på nr. 1 Føler bare det er folk som har barn fra før her. Heh! Har dere prøvd lenge?
Jeg har ikke flyttet inn her vil jeg si. Jeg var bareDet er da en del som prøver på nummer 1, men de fleste er vel på forumet "Før svangerskapet / Vi som prøver" siden det er litt risikabelt å flytte inn på et terminforum før man har testet positivt. Jeg prøver på nummer 1, men bare sniker på denne tråden. Jeg tør ikke flytte til terminforum før jeg vet at jeg er gravid.
Jeg har ikke flyttet inn her vil jeg si. Jeg vare nyskjerrig
Samme herVi har to gutter fra før, så dette blir nr 3 hvis vi får til