¤Woolfmother¤
Forumet er livet
En som er snill og barnevennlig?
Let me know!! :)
Let me know!! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må bare få si at det finnes ingen allergivennlige hunder. Det er ikke pelsen, men stoffer i huden til hunden man reagerer på. Er man allergisk mot en hund er det overhengende stor sannsynlighet for at man reagerer på alle hunder, det samme med katt forsåvidt.*Becca* skrev:
Jeg må bare få si at det finnes ingen allergivennlige hunder. Det er ikke pelsen, men stoffer i huden til hunden man reagerer på. Er man allergisk mot en hund er det overhengende stor sannsynlighet for at man reagerer på alle hunder, det samme med katt forsåvidt.*Becca* skrev:
turboquattro skrev:
det finnes allergivennlige hunder men ikke allergifri!
jeg reagerer på hunder som ikke er allergivennlig (selv om jeg har border collie) men jeg reagerer ikke på min havanais som er allergivennlig.