P Prøver på nr 3 <3 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 Septemberlykke 2016 22 Feb 2016 #1 Jeg skal ikke ha tvillinger selv men er nysgjerrig på om det er noen her inne som har funnet ut at de skal ha to eller flere?
Jeg skal ikke ha tvillinger selv men er nysgjerrig på om det er noen her inne som har funnet ut at de skal ha to eller flere?
Evette Gift med forumet 22 Feb 2016 #2 Det er nok noen som får den beskjeden tenker jeg, vi er jo manger her inne Jeg fikk tvillinger i 2010 og venter kun 1 denne gangen
Det er nok noen som får den beskjeden tenker jeg, vi er jo manger her inne Jeg fikk tvillinger i 2010 og venter kun 1 denne gangen
B bambi* Forelsket i forumet Desemberlykke 2018 Smånissene 2022 22 Feb 2016 #3 Samboer tror vi skal ha tvillinger, da vi begge har det i familien.. Jeg føler meg sikker på at det bare er en, men vi får se
Samboer tror vi skal ha tvillinger, da vi begge har det i familien.. Jeg føler meg sikker på at det bare er en, men vi får se
Mor4 Gift med forumet 23 Feb 2016 #4 Jeg så to bankende hjerter på ul når jeg var 8+4, så hvis alt går bra skal jeg ha tvillinger