Noen som skal ha oppfølging av gyn?

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Noen som skal ha oppfølging av gynekolog i svangerskapet? Går dere i så fall til jordmor og eller lege også? Legen henviste meg i dag til gyn for tul og ordinærul og litt andre undersøkelser da jeg har Leiden, og hadde en truende preeklampsi sist, håper hun har mulighet til å følge meg opp hele veien egentlig. Noen med erfaring, tenker sånn før jeg eventuelt kontakter jordmor

Jeg har oppfølging fra gyn/føden i hvertfall fram til OUL, og hadde min første legetime hos fastlegen denne uka. Det var kun for henvisning til føden, men avtalte å komme tilbake for blodprøver rundt uke 12. Ellers ville han gjerne at jeg skulle komme til han dersom jeg trengte sykemelding. Jeg har også tenkt å ha timer med jordmor, siden jeg hadde så god kontakt med henne etter at vi mistet i forrige svangerskap. Det anbefalt hun også, i tillegg til oppfølging fra sykehuset. Så ja, her er det både i pose, sekk og bag!

Skal ha oppfølging fra fødepol grunnet høy bmi. Vet ikke hvor ofte ennå

Jeg får ekstra oppfølging i dette svangerskapet pga mild preeklampsi sist. Gikk kjempebra da, men tror jeg får ekstra ul og ekstra oppfølging av jordmor/lege. Går til både jordmor og lege. Jordmor henviser fort til sykehuset om det skulle bli noe :) ønsker deg et fint og frisk svangerskap denne gangen!!

Back
Topp