Noen som skal ha en litt anderledes permisjonsdeling?

Engel

Forelsket i forumet

Her skal jeg så klart ha 6 uker etter fødsel, mens mannen skal etter de 6 ukene hans 3 mnd. Jeg skal jobbe, men blir med ammefri og det blir ikke mer enn maks 6timer. Etter hans 3 mnd skal vi begge jobbe i 3 mnd (rettere sagt 2 1/2 mnd) han jobber dag og jeg kveld, så vi overlapper hverandre og så begynner min perm for fult når lille er 6 mnd. Da skal jeg gå hjemme med gulle fra h*n er 6 mnd til h*n blir nesten to år (til august 2014) Litt anderledes kanskje, men det funker. Jeg jobber 5 minutt fra hjemme så det går fint.

Hvorofr vi gjør det slik er pga vi ikke har rett på barnehageplass og vil ikke ha barnet i barnehage så idlig. Jeg skal ta fagbrevet når lille er 5 mnd, slik at jeg kan søke på den jobben som passer oss som familie mens jeg er i permisjon:)

Flere som skal ha en litt anderledes permisjon?:)

Hvem passer den lille når dere begge jobber?

Her blir det vel at jeg tar mine uker først, så tar far det han skal ha etterpå :)

Skrev jeg ikke det:) Han sluttere kl 14.30 og jeg begynner kl 16.30. Jobber da 6 timer hvor en time går til ammefri, så er ca 5 timer på jobb bare:) Blir jo litt lite med å se hverandre, men det er snakk om 2 1/2 måned bare heldigvis:)

Sånn ja ;) 
man ser jo ikke mye til hverandre uansett den første tiden.. Den lille tar jo all tiden!

Her har du planlagt! Så bra da;-) Må være herlig å være hjemme så lenge etter h*n er 6 mnd! 
Jeg skal fortsette med studiene med en gang! Blir kun en mnd pause i jula;-) Har heldigvis et greit nok siste halvår på skolen, kun bacheloroppgave, sveiseteknikk og statistikk..
Vet ikke hvordan det er med permisjonsregler for far når jeg studerer?
Han er sjømann i tillegg så da blir det litt annerledes.. Får vell få tak i noen som kan hjelpe oss med reglene.. Det er mye å sette seg inn i for en førstegangsfødende.. 

Jeg var student med første, men kan ikke hjelpe så mye for det er 8 år siden nå og reglene forandrer seg alltid:O Men det ordner seg nok:) Du har jo lov å ha med lille på skolen;)

Jeg er også relativt heldig ettersom jeg er i lære og får fri på i alle de røde dagene, og siste rest av læretid så er det mye råde dager (fra jul til mai) Heldigvis;)

Helsefagarbeider som skal oppgrdaeres med sykepleien om ett par år:)

Hva studerer du da?

Hørtes spennende ut det også:D Deilig når det nærmer seg slutt og vi begynner å bli ferdige med det vi holder på med:D (Selvom jeg har sykepleier på vent;)

googler litt for meg selv da jeg fant denne linken: http://forum.verdensbestepappa.no/pappa-pappapermisjon_naar_mor_er_student-4932.html har ikke lest på den, men kanskje du kan få noe nytte utav den så får jeg fortsette å google videre på det jeg leter etter;)

Havets fru skrev:
Ja, det er herlig å vite at det snart er slutt! :-) 

Back
Topp