Noen som skal ha bedsidecrib?

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Her hàr jeg egentlig en vugge, men kunne veldig tenkt meg en slik crib:p har spurt sambo om han kan øage en, så får vi se;) er jokoselig vogga mi og da, men det virker så enkelt medtanke på nattamming å den bedsidecrib'en:p

Er spent på hvordan denne babyen er, snuppe nekta å ligge i egen seng fra dag 1, så hun lå fast sammen med oss:) tar ikke det så tungt, de er bare små en gang å da er det bare å kose seg:)

Vi vurderer en slik, virker veldig kjekt :)
Men den er ganske kostbar da, mtp at den er liten og ikke kan brukes så veldig lenge.
Har hørt at noen tar av ene sida på en vanlig sprinkelseng, og bruker den likt. Noen som har erfaring med det da?
Var å så på bedside crib'en på barnas hus en dag, og den er jo så søt! Og når babyen blir for stor kan den jo brukes som benk ;)

Ja syntes også den var dyr, så derfor jeg har spurt om sambo vil lage:p

Kanskje et dumt spm, men hva når du skal amme fra den andre puppen?:)

Kanskje et dumt spm, men hva når du skal amme fra den andre puppen?:)

Man flytter vel ungen over i sin seng uansett? Bare slipper å reise seg og løfte :p

Det var veldig fristene altså. Vurderte det med førstemann også,men vi har jo sprinkelsenga mi som pappa har laget,så vil jo bruke den.
Men er jo koselig med en som er litt mindre uansett da.. hmm.. kanskje hvis jeg finner en brukt ;)
Nå forsvant masse penger til service på bilen forrige mnd og så er det årsavgift denne mnd,og neste mnd SKAL jeg kjøpe ammestol. Og da begynner det å bli få lønninger å fordele disse innkjøpene på ;)

Man flytter vel ungen over i sin seng uansett? Bare slipper å reise seg og løfte :p

Det var veldig fristene altså. Vurderte det med førstemann også,men vi har jo sprinkelsenga mi som pappa har laget,så vil jo bruke den.
Men er jo koselig med en som er litt mindre uansett da.. hmm.. kanskje hvis jeg finner en brukt ;)
Nå forsvant masse penger til service på bilen forrige mnd og så er det årsavgift denne mnd,og neste mnd SKAL jeg kjøpe ammestol. Og da begynner det å bli få lønninger å fordele disse innkjøpene på ;)
Ahh:) har så mye annet jeg ønsker meg til babyen:)

Har vurdert å kjøpe en sånn ja men har ikke helt funnet ut hvordan vi skal gjøre det enda:)

Back
Topp