Noen som skal ha 3D ul denne gang og?

Casssy

Blir kjent med forumet
Hadde dette sist, og var så spennende at vi bare er nødt å ha det igjen denne graviditeten og, pluss vi tok det privat og da fikk vi se og studere skikkelig i motsetning til ordinær:) eneste jeg husker ikke når vi hadde 3D men noen av dere som kan anbefale et tidspunkt?:) snart ordinær og gleder oss til å finne ut kjønnet, hvis h*n ligger riktig;)

Klart vi skal ha 3d ultralyd!! :) Aldri vært gravid før,men akkurat det er ikke et spørsmål her :D Gleder meg villt jeg og! Blir utrolig moro :) Måtte dagene bare gå litt fortere ;)

Ja vi skal ha det! :-)) Hadde det med første og jeg tenker at barna må jo få like minner når de blir store! Tror de anbefaler det mellom uke 26-30 for da er det fremdeles litt plass inni der. før det anbefaler de ikke pga bildekvalitet. hvertfall er det sånn hos ho jeg går til da.

*Cake-Pop* skrev:
Ja vi skal ha det! :-)) Hadde det med første og jeg tenker at barna må jo få like minner når de blir store! Tror de anbefaler det mellom uke 26-30 for da er det fremdeles litt plass inni der. før det anbefaler de ikke pga bildekvalitet. hvertfall er det sånn hos ho jeg går til da.

Sign :)
Og tror de anbefaler det samme dit jeg skal. tror jeg var i uke 27 sist.

Vi skal ha 3d denne gangen også. :-) må gjøre det likt med begge samt at man får sett og studert så mye mer. vi hadde med kommende besteforeldre sist. Å de skal være med denne gangen også. De syntes det var skikkelig fasinerende og ikke minst gøy å få en sniktitt på den kommende barnebarnet :-)

Ja, det skal vi! Var i uke 31 forrige gang og fikk helt fantastiske bilder, men tror vi tar litt tidligere denne gangen. Vet ikke hvor godt utstyr de har i Kongsberg, så risikerer ingenting.  Rundt 27-28 går nok bra, tror jeg.

Jeg er litt usikker på hva jeg skal denne gangen. Sist svangerskap var vi på 3D ul i uke 28, og fikk vite at jenta vår hadde en cyste med vann (?). i ansiktet, innenfor kinnet. dette skapte jo så klart uro hos oss, og vi måtte flere ganger til lege og ul av henne etter hun ble født. Det viste seg å ikke være noe, så hva de har sett vet ikke jeg. Synest jeg stadig hører om par som får slike beskjeder om at det feiler barna noe, så er det ingenting likevel. Rekner nok med vi tar 3D ul denne gangen også, mest fordi at jeg ikke vil gå glipp av en mulighet for å se barnet og å få vite kjønnet 100 %.. Mannen er litt mer skeptisk..

Skal nok det tror jeg, vet ikke helt når det er anbefalt, kommer til å reise til det samme stedet som vi tok organrettet ultralyd i uke 12. Tror det blir veldig, veldig bra :)

jeg har egentlig ingen behov for det. ikke kjempelyst på.
synes det er dyrt og synes ikke bildene blir sååå fantastisk.
men samboeren nevnt at han ville, så kanskje vi går. for meg var det nok med tidlig ul og se at alt var bra. og så gleder jeg meg veldig til ordinær ul :) :)

Ble så skuffa med 3D UL i siste svangerskap at jeg tror ikke jeg skal denne gangen.
Jeg var kjempe interessert å få sjekka kjønn men det ville ikke han legen gjøre.... sa at det var de på ordinær UL mye flinkare til og at hvis de hadde sett en gutt så var det sannsynligvis riktig. 
Han sleit veldig med å få ordentlige bilder, tror jeg var der i 1,5time. fikk noen fine ansiktsbilder til slutt. Men han sa det var noe rart med overleppa til babyen skjønnte ikke hva det var vi så på bildet, etter babyen ble født skjønte jeg hva det var han så. Det var ikke noe galt bare gutten min har en sånn munn som 'kinesiske porselindokker' hehe Hadde en veldig søt liten munn han :)
Å betale 1000kr for noe slikt var ikke verdt det.

Skal så absolutt!! :))) vi fikk kjempe fine bilder sist g skal det så absolutt nå også :))) når vi kom hjem samlet vi kommende besteforeldre som folk se bildene og filmen :))

Eg var på ul på volvat 11+5 og då fikk eg med 2 bilder i 3D, eg syns de var bra:)

Back
Topp