Noen som skal fortelle til jul?

Tina pusen

Gift med forumet
Hellu snuppisser :D

Er det noen som skal Prøøøve å holde seg med å fortelle på julaften?

Selv så er det noen i fam som vet, men åsså noen som IKKE Vet, så jeg håper på en ul nr 2 før jul, så skal jeg kopiere bildene/bildet , å lime inn i et kort å skrive tekst ved siden av :D :D

Blir nok morro :D

Haff juuul ja. Syns dem har starta tidlig med jule godter å brus i butikken i år. ENIG????

Kunne ønske jeg hadde klart og venta til jul, men jeg kjenner denne rkoppen min for godt, innn desember er jeg blitt ganske stor alt så umulig og holde det skjult da :(

Målet her er å holde på hemmeligheten til jul :)

Jepp, vi skal fortelle til svigers på julaften siden vi skal være der i år :) har ikke bestemt meg ennda katti eg skal fortelle slekta mi :)

og e HEILT enig at dem har starta for tidlig!!!

Tina pusen skrev:
Hellu snuppisser :D

Er det noen som skal Prøøøve å holde seg med å fortelle på julaften?

Selv så er det noen i fam som vet, men åsså noen som IKKE Vet, så jeg håper på en ul nr 2 før jul, så skal jeg kopiere bildene/bildet , å lime inn i et kort å skrive tekst ved siden av :D :D

Blir nok morro :D

Haff juuul ja. Syns dem har starta tidlig med jule godter å brus i butikken i år. ENIG????

Vi forteller det til familie og venner når vi er 12 uker <3 Klarer ikke å vente lenger da:)

kunne ønske det...men her vett de aller nærmeste det allerede, ettersom de vet om vårt prøverørsforsøk.
men ut i all offentlighet så skal jeg prøve å holde det helt til jul, kommer ann på om jeg klarer å skjule det da med tanke på magen hehe

Hehe, ja. Jeg fikk mave veldig tidlig fort sist.

Nå bor jeg 1.30 time unna hele familien min, såeh, dem ser jeg kanskje hver 2-3-4 mnd eller noe. Så blir ikke såå vanskelig å skjule :P

Så til de kommende oldeforeldre osv, kommer til  åfå vite det på julaften :D

Herreguuud, min oldemor blir tippoldemor til 6 :O
Håper virkelig ho er blandt oss når jeg føder.  *drømmer*

Her vet de fleste det allerede. Svigerfar m/fam vet ikke enda, men tror de kanskje har en mistanke ;)

Flere på jobben ser kulen allrede, så det går nok ikke å skjule det så lenge heller :P

Skattemamma skrev:
Her vet de fleste det allerede. Svigerfar m/fam vet ikke enda, men tror de kanskje har en mistanke ;)

Flere på jobben ser kulen allrede, så det går nok ikke å skjule det så lenge heller :P

oi, kul alt nååå??

Her vet hele svigerfamilien det. Er verre med min egen :P hehe

Har dager jeg bare vil rooope det ut, men så har jeg stunder hvor jeg omtrent glemmer at jeg er gravid...

Tina pusen skrev:

Skattemamma skrev:

oi, kul alt nååå??

Her vet hele svigerfamilien det. Er verre med min egen :P hehe

Har dager jeg bare vil rooope det ut, men så har jeg stunder hvor jeg omtrent glemmer at jeg er gravid...

Ja, en liten "bump". Jeg er ganske tynn, så det syns nesten med en gang jeg har blitt gravid etter gutten min. Forrige gang ble jeg spurt før jeg visste det selv :P Nå er det liksom ikke tvil.. Er jo ikke at babyen er stor, så vet ikke hvorfor jeg allerede har kul ;)

Skal prøve å holde det hemmelig til jeg er 12 uker på vei, men tviler på at jeg klarer det. Er sprekkferdig til å fortelle det allerede! ;)

Her blir det ikke holdt tett så mye lenger :) Har holdt den første graviditeten og SAen hemmelig for de, så det har blitt mange uker med sånt allerede. Tror nok vi forteller allerede neste helg, rett før 8 uker, for da skal jeg være sammen med de ;) Hva gjelder julevarer i butikk; HVERT år kommer de til nøyaktig samme tid, og HVERT år er det de samme klagene om at det er aaaltfor tidlig. Fakta er at for å i det hele tatt kunne kjøre en kampanje som det, må den ha en viss varighet, og derfor kommer varene tidlig. Det ville aldri lønt seg å produsere og distribuere varer kun for 4 uker i butikk. Så de kommer til å komme siste uken i september i alle år fremover. Spar energien og lat som om det ikke er der, om dere ikke vil ha julebrus og marsipan enda :)

Til jul er jeg 17 uker, så det nytter IKKE! Jeg kommer til å ha en skikkelig babymage til da gitt :p

Skulle gjerne venta til 12 uker da, men tror ikke det er mulig med den magen her... Er jo allerede STOR :/ Håper at den kanskje vil gå ned noe da, siden man blir veldig oppblåst sånn i starten... 

Til jul er jeg 15 uker på vei. Her er 4 mann på vei, og jeg er overbevist om at jeg ikke klarer skjule det så lenge.... Men målet er lengst mulig..... Folk kan gjerne spekulere litt.... Spennende å se om noen våger å spør ;-)

Om alt går bra, så prøver vi å holde det hemmelig så lenge som mulig mot 12 uker. Foreldrene våre vet det allerede + 2 venninner av meg. Søsken og andre venner ser jeg ikke så ofte så de kan vi kanskje klare holde det hemmelig for frem til juletider. Vi får se :)

Her skal vi holde det hemmeligt til vi har vært på UL og fått vite kjønnet, grunnen eg mistet i uke 15 i sommer. Vi fortellte jo det til alle når vi var 12 uker og så måtte vi fortelle at vi mistet. Det var tungt. Så her forteller vi det til mor og far og svigermor og svigerfar når vi er 12 uker.(kanskje svigerforeldrene, svigermor klarer jo aldri å holde på noe) Og resten av familie og venner når vi er 18-20 uker. Min mor veit det nokk, for ho veit jo det alltid før eg veit det. Hehe. Så det blir spennende om vi klarer å holde det sjult så lenge:)

Skjønner hva dere mener jenter :)

Skal prøøve så godt jeg kan selv, men i går klarte jo brodern å lure det ut av meg, baah..

Så da får vi se om jeg forteller resten det etter hvert, eller om det blir julegave ;)
har ikke noe behov for å kjøpe jule godter ennå egentlgi, meeeen, av en eller annen grunn, har jeg SYKT LYST på julepølser, jeg hadde kick på dem i sist jeg gikk gravid også, jeg ble nesten mannevond i går, fordi jeg ville ha det, men ikke hadde fått bankkortet enda.

GJETT HVA JEG FIKK I POSTEN I DAG, Å PÅ KONTON???????? MOHAHAHA

Her blir det nok å forteller "resten" av de vi ønsker å forteller når det passer seg etter at 12 uker har gått.. men enkelte familiemedlemmer ser vi nok ikke før i jula.. så da blir det nok da for dem...

Ellers har vi sagt det til en del allerede... prøver å ha et litt avslappet forhold til dette og orker ikke finne på unnskyldninger når formen til tider er veldig dårlig...

Back
Topp