Noen som skal føde på St.Olavs..

Solrosfrön

Forelsket i forumet
..som brukte lystgass sist fødsel? Jeg var aaavhengig av lystgass forrige gang, og kjenner jeg GRUER meg skikkelig til å klare meg uten :(

Jeg skal føde på St. Olav :)
Brukte lystgass forrige gang :) Har de ikke lystgass mer??

Neeei, slutt på det i mars! Pga at jordmødrene ble utsatt for gassen.

Forhåpentligvis går denne fødselen like fort som første:) Men gassen var god å ha, når det sto på som verst ;)

Ja, må nesten bare gå bra. Har ikke så lyst på epidural, og saltvannspapler sies jo er skikkelig vondt å få. Da er det ikke mye som gjenstår.. Uff, nesten så jeg vurderer Levanger! Gruer meg skikkelig..

Jeg hadde lystgass under den første fødselen, men ikke den andre. Det går nok helt fint skal du se :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde lystgass under den første fødselen, men ikke den andre. Det går nok helt fint skal du se :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Godt å høre! Jeg hadde blåflekk over nesen i flere dager etter masken.. Den var virkelig min beste venn de timene :)

Godt å høre! Jeg hadde blåflekk over nesen i flere dager etter masken.. Den var virkelig min beste venn de timene :)
Haha, det hadde jeg også. Var sår og øm på nesebenet i flere dager. Tror jeg må ha klasket den skikkelig på :p Fødsel nr. 2 gikk raskere og lettere, og jeg savnet egentlig ikke lystgassen heller.

Jeg har 2 fødsler på st.olavs bak meg, en med lystgass og en uten. Begge fødslene forløp igrunn helt likt.. Og jeg merket ikke at jeg IKKE fikk lystgass den andre gangen, eneste forskjell var vell at jeg ikke var "full" på fødsel nr 2..
Så for meg var det nok mest det psykiske som telte inn, fikk tilbud om vanlig oksygen i maske, og det funket likebra ;-)

Back
Topp