Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra oktober. Vi tenker også brettebleier i starten, men med pul sperrelag utenpå. Har noe sperrelag i ull, men de er så svære så ser ikke ut som de får plass i de små klærne. Noen som vet om pul sperrelag er et greit alternativ eller har eg misforstått? Vet ull er mer vanlig og tenker å bruke det vi har i de litt løsere klærene..Vi skal og har kjøpt inn www.toybleia.no og andre tilsvarende sider har god informasjon til oppstarten. Man trenger egentlig bare brettebleier, snapper å feste med, brillebukser og sperrelag i starten for nyfødte, men de skiftes hyppigere og trenger mange brettebleier og brillerbukser. Ullbukse som sperrelag er med lanolin og vasker seg selv. Tøybleia kan trygt kjøpes brukt
Sniker fra oktober. Vi tenker også brettebleier i starten, men med pul sperrelag utenpå. Har noe sperrelag i ull, men de er så svære så ser ikke ut som de får plass i de små klærne. Noen som vet om pul sperrelag er et greit alternativ eller har eg misforstått? Vet ull er mer vanlig og tenker å bruke det vi har i de litt løsere klærene..
Jeg har null erfaring og holder meg til papirbleier denne gangen også.
Men er nysgjerrig. Hvis ungen har bæsjet, pakker dere bare bleia sammen og hiver i maskinen? Ser for meg at det blir ofte maskinvask av dette fordi det bør vel ikke ligge så lenge før det begynner å lukte evt. setter skikkelige merker i tøyet? Bruker dere tøybleier til bleieslutt? Synes det er mange fine bleiebukser og sånt, så det ser jo koselig og søtt ut da
Har forresten erfaring med å farge tøybleier (vi brukte det som gulpekluter på stellebordet)! Brukte tekstilfarge og farget det fra hvitt til grått. Ble veldig bra resultat og alle flekkene forsvant
Sniker fra oktober. Vi tenker også brettebleier i starten, men med pul sperrelag utenpå. Har noe sperrelag i ull, men de er så svære så ser ikke ut som de får plass i de små klærne. Noen som vet om pul sperrelag er et greit alternativ eller har eg misforstått? Vet ull er mer vanlig og tenker å bruke det vi har i de litt løsere klærene..
Kan tøybleier tørketromles?
De vi har er ganske nette og hjemmestrikket, sikker på at du har nyfødtstørrelse? Nøstebarn selger kun fra str 62 og oppover, så de blir ganske store.
Vis vedlegget 189759
Nå har jeg kjøpt en startpakke til litt under 1000 kr med frakt og alt, så man får prøvd litt ulike varianter. Blir spennende å se om jeg kommer inn i tøybleieverden. Tenker søke om å få kostnader dekket at Oslo kommune etter fødsel.