Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert mye fint å få tak i nå for tiden vil jeg tro Er jo endel år siden det var bleiebarn her i huset sist, så kanskje jeg skal kikke innom noen nettbutikker og se hva som fins nå Hvilke er det du handler fra? Vi brukte bleieboden endel forrige gang. Sydde også noen selv husker jeg, var en god del fine mønstre på tøybleieforumet til tett inntil som jeg syntes fungerte bra Du må legge ut bilder i hobbytråden når du har laget noen da, så vi får se
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal legge ut bilder av tøybleiene jeg syr. Begynte nå, så er ikke ferdig enda...
Ikke meningen å kuppe tråden, jeg er bare så nysgjerrig på hvordan dette med tøybleier fungerer? Hva gjør man med de når de er fulle? hvordan tømme/vaske de ?
Vi har tenkt til tøybleier, men er blitt sterkt anbefalt av ei venninne som også bruker tøybleier til å vente til de første ukene hvertfall er passert. Her er det kjøpt brettiser og pul trekk, i tillegg til at jeg har strikka bleiebukser. Har også forsøkt å sy formsydde, men den jeg har prøvd til nå ble litt miss og i størrelse dukketøy, så det får bli et nytt forsøk på symaskina når vi får tid hjemme.
Vi får også låne en del små bleier av venninna som bruker tøybleier, så vi får se. Nå er det libero str 1 på sykehuset det går i
Brukte bleier puttes rett i en våtpose (i alle fall det vi bruker, men det finnes andre løsninger). En våtpose er en pose av vanntett og pustende materiale med glidelås. Disse finnes i forskjellige størrelser. Vi har en stor stående/hengende ved stelleplassen også har vi noen mindre som vi har med når jeg er ute på tur. Når posen(e) er full(e), eller man har nok til en maskin vrenger man posen med bleiene inn i vaskemaskinen og putter posen inn samtidig. Setter på kald skylling og deretter vanlig vask uten skyllemiddel. Dersom barnet bare får morsmelk kan man putte bleia i maskinen som den er. Når barnet får fast føde må avføringen fjernes før bleia går i våtposen. Det kan fint løses ved å legge inn et rispapir som vippes i do før bleia går i posen. Enkelt og greit!
Da skal jeg kikke litt på de nye sidene Takk
Veldig spent på å se dette, blir så inspirert på bloggen din også! Fått skikkelig sydilla