Noen som ser Paradise her?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hadde veeeldig sansen for Stian.. men må si jeg synes han og Mads drar den liiiiitt langt nå...

hva synes du?

Liker han fortsatt.. men synes det han og Mats driver med.. er å ta den litt langt

Ja de drar den kanskje langt, men jeg flirer godt av de gutta.
¨De har humør og gjør ingen noe vondt, artige karer som får meg til å smile selv om de drar den litt langt...(hehe eller drar hverandre snart)

De drar den langt ja , men det blir jo bare show.. haha.. jeg digger stian..
Jeg synes Maria var dust i dag da.. endelig kunne de få ut Miguel

Jeg tar meg selv i å sitte å fliere jeg og.. samtidig som jeg blir veldig flau på deres vegne

Likte Iselin og jeg da.. savner hun:) Hun og Stian var favorittene mine faktisk. Iselin var fantastisk morsom! Bare så synd at det nesten bare var Stian som så dette.

Mats er morsom han og!

Jeg jeg ser dessverre på paradise :-/ :P Digger stian! Håper han og Vida vinner :)
Men de kan kanskje roe det litt med det Mads greiene. Tatt liiiitt vel av nå.. hehe

Ellers håper jeg de får ut Miguel og Christina snart. De irriterer meg like mye hver gang jeg skrur på det programmet :P

Æh, de kødder jo bare!! ;) Artiiig!

haha..jeg tar meg selv i å føle meg skikkelig gammel når jeg ser på paradise om dagen. Det virker til å ha blitt helt vanlig at gutter kliner litt for moro nå, og slik var det da sannelig ikke i min ungdom, og jeg tar meg stadig i å bli litt sjokkert! *knis* 

Altså... Det "trekantdramaet" er jo bare morsomt spør du meg! Litt klining og kosing mellom mannfolk må da være greit... men når de begynner å vaske hverandre mellom beina og greier, så tror jeg kanskje at det er litt løgn at begge disse gutta skal være hetero :P

Annet enn det:
Hade Andreas!
Hade Miguel!
Hade Christina!
Ingen liker dere! 

Back
Topp