Noen som ser på TVN?

Linn og Sebastian

Forelsket i forumet
Der er det en dokumentar om folk som vil ha ei jente for alt det er verdt.
Begynte nettopp å se på det, så har ikke fått med meg alt. Det har vart i 20 min faktisk.
Men uansett, jeg skjønner at folk har ønsker om hvilken kjønn deres barn skal ha, men å gå så langt som å sette sprøyter og diverse for å få "rett" kjønn? [&:]
Hadde sikkert vært koselig med ei lita jente, men jeg kunne ikke vært mere fornøyd med at Sebastian er akkurat som han er!
Finest i verden og helt perfekt. <3

Jeg så det forrige dagen, helt tragisk spør du meg..
At hun ene kunne sammenligne det å ikke få jente med de som ikke kan få barn gjør meg sint og provosert!

ORIGINAL: *Høna*

At hun ene kunne sammenligne det å ikke få jente med de som ikke kan få barn gjør meg sint og provosert!

sign

[:o] Stakkars barn!!

ORIGINAL: *Høna*

AKKURAT det reagerte jeg på også!! [:@] og hun som ønsket å "skifte kjønn" på alle de flotte guttene sine! Herregud, hva tenker de med???

Har ikke sett programmet..men jeg vet om ei som fikk vite at babyen var en gutt på ul,begynnte å grine,slo seg helt vrang..hadde jo "følt" hele tiden at dette var ei jente!!(har 3gutter fra før) og kunne likesågodt kvittet seg med "dette" og heller prøvd på ny..VILLE visst ha jente istedet! SYYYYK verden vi bor i!!! Tenk så hedige vi er som i heletatt får gleden av å kunne få unger,det er ikke noen selvfølge..noe noen tydeligvis tror..

Back
Topp