noen som ser på "real housewives...." på tv norge?

hirly

Gift med forumet
Ho dere gretchen som var gift med han gamle mannen med helt grått hår og skjegg (Jeff?) som hadde kreft.. hvor har han (jeff)blitt av? Ser ho har ny kjærste på gang.. Ser på dette når jeg er syk og hjemme alene.. så får liksom ikke noe sammenheng.. 

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

han døde av kreften.

og ho arva han da eller??? vel brukte timer på kjærleiken det sikkert.. 

ORIGINAL: hirly

Hun sier at hun ikke fikk noenting.. Men kjerringa jobber jo ikke så aner ikka hva man skal tro :)

ORIGINAL: *Queen*

Hun sier at hun ikke fikk noenting.. Men kjerringa jobber jo ikke så aner ikka hva man skal tro :)

oki.. hadde han brukt opp alle pengene på henne først da kanskje[8D]?? hihi. neida... maybe it was love..

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

De var ikke gift såvidt jeg vet? hun hadde vel penger fra før da, fra ekteskapet tidligere.

I usa så trenger de ikke være gift.. vis han har skrevet i testamente at hun skal arve så så mye så blir det vel slikt :)

Ho sa ho arvet 2 mill men huset de bodde i hadde gjeld på rundt 3 mill eller noe så det gikk ikke i pluss akkurat[8D]

tenk å leve et sånt DRAMA liv [8|]

okay.. sett på for lite skjønner jeg..
føler liksom d nesten er litt bv-drama over de derre venninnene av og til [8D]

Hu sa hu hadde fått penger så hu greide seg i et år. 2 mill på et år???? Oi, da lever du godt!!

Får helt noia av Vicky jeg. Hu kan prate dritt om alle, men med en gang noen sier hu i mot, så griner a og er heeelt utafor og skjønner ikke hvordan folk kan være så slemme. Våkn opp og se hva du driver med selv!!!
Freaker helt ut av de store øya hu får innimellom![8D]

ORIGINAL: maltesers

Hu sa hu hadde fått penger så hu greide seg i et år. 2 mill på et år???? Oi, da lever du godt!!

Får helt noia av Vicky jeg. Hu kan prate dritt om alle, men med en gang noen sier hu i mot, så griner a og er heeelt utafor og skjønner ikke hvordan folk kan være så slemme. Våkn opp og se hva du driver med selv!!!
Freaker helt ut av de store øya hu får innimellom![8D]

haha helt enig. Får helt fnatt av hu jeg!!!!! Argh[:'(][8D]

Back
Topp