Noen som ser på nrk3????

Singlemom

Gift med forumet
FY FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!

Er om forskjellige sexuelle mennesker bla pedofile! En far(!) som synes det skulle vært lovlig til å ha "kroppslig nærhet" med barn![:@] Blir så sint når jeg hører noen som faktisk er så skrudd at de tror slikt er greit!

JAAA jeg ser på nå, fy faaaan er så sinna at jeg sprekker snart [:'(][:'(][:'(]

satt på nettopp så fikk bare med meg slutten,
men noen er tydelivis så sinnsykt forskrudd at di ikke skjønner det selv.
tragisk tragisk!!

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg slo ikke på før nå jeg. Skjønner ikke helt hva du mener når du skriver kroppslig nærhet i gåsetegn. Hva var det han sa. Alle har jo kroppslig nærhet med sine barn håper jeg. Men som sagt,skrudde ikke på før nå,så jeg vet ikke hva han har sagt.

At han synes det er greit å ha seksuell fysisk nærhet med barn....ned i 7års alderen... !!!!!!![:'(] ikke penetrering men oral og onani....[:@]

har ikke ORD!!!
Man burde vært bura inne bare ved å tenke tanken om noe sånt!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]fy f...

Jeg slo ikke på før nå jeg. Skjønner ikke helt hva du mener når du skriver kroppslig nærhet i gåsetegn. Hva var det han sa. Alle har jo kroppslig nærhet med sine barn håper jeg. Men som sagt,skrudde ikke på før nå,så jeg vet ikke hva han har sagt.

Det han sa var at ingen syvåring ville si: jeg vil ha sex, men at kroppslig nærhet var greit. Og da var det ikke slik kroppslig nærhet som jeg har med barna mine for å si det slik! Alt unntatt penetrering var helt greit i hans øyne, kunne ikke se noe galt ved onani og munnsex med en på syv, åtte år... [:'(]

ja fy søren! at noen virkelig kan mene at det burde være lovlig! han skulle vært innelåst.

ORIGINAL: *Vriompeis*

At han synes det er greit å ha seksuell fysisk nærhet med barn....ned i 7års alderen... !!!!!!![:'(] ikke penetrering men oral og onani....[:@]

Nei er det muuulig da!!!![:'(] Fy fader ass[:'(]

OG han har egne barn og hadde synes det var greit dersom en mann ville ha nærhet med sin datter...dersom det var lovlig[:'(][:@][:@][:@]

Back
Topp