Noen som ser på nrk???

Cindrella

Forelsket i forumet
der diskurerter de småbarn i barnehage og kontantstøtte. WUUhoo bruken av kontantstøtte er gått ned.. HVEM I HULESTE KLARER SEG PÅ 4000KR I MÅNEDEN???

like heller ikke den der likestillings styre. æ vil være hjemme meen det går ikke økonomisk her i lande.:( å det velge staten før mæ ikke mæ sjøl. har det godt det e ikke det å kreve ikke mer, huff nu hørtes æ ut som de der unge mødrene på tv hihi ;)

nei si d :P men man kan bruke pengene som man vil, så noen bruker de på dagmamma feks;) Her skal kommunen stramme inn på nullåringene i bhg, så da risikerer noen å vente til barnet er 2 år før de får plass(skrekk hvis barnet er født 2.sept...:Z) ;) så da kommer kontantstøtta godt med, eller hvis man vil være hjemme lengst mulig, og man har spart penger på forhånd til å være hjemme med barnet til det er 18 mnd ;)

vet med meg selv at jeg ønsker ikke at mitt barn skal i bhg før det er 16-18 mnd gammel, fordi de er for små når de er 12 mnd, mener jeg. det skaper unødvendig mye stress i en liten kropp å brått bli revet vekk fra mor&far når de er i sin verste tilknytningsfase(som er i 13.-14.-15.mnd alder..)
tror ingen klarer seg på 4-5000 kr i mnd, men det er greie penger å få når man trenger de;)

jeg tenker (og håper på) å gå hjemme lenger enn det jeg har permisjon.. og da kommer jo kontantstøtta godt med.. i tillegg satser jeg på å få jobbe kvelder + annenhver helg.. og at vi slik kan klare å ha nr.2 hjemme lenger enn de 10 mnd som vi har krav på.. :)

Back
Topp