Noen som "ser" her inne?

Oioioi!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Desemberglede 2015
Panikken holder på å ta meg, for vi finner ikke dåpskjolen! !!!

Er ganske desperat, og håper på at noen her inne kan fornemme hvor den befinner seg.

Kjolen er strikket av min bestemor til min datters dåp for 4 år siden. Småen skal døpes om 2 uker, så begynner å bli på tide å få den klargjort...

Eg "ser" dessverre ikkje, noko som eg ofte skulle ønska eg gjorde... Men håpar du finner den. Er det mulig mor/bestemor osv har den? Sett på loft/kjeller, på dei minst sannsynlige plassane? Passa på at den ikkje henger inni i ein dress/kjole?

Eg "ser" dessverre ikkje, noko som eg ofte skulle ønska eg gjorde... Men håpar du finner den. Er det mulig mor/bestemor osv har den? Sett på loft/kjeller, på dei minst sannsynlige plassane? Passa på at den ikkje henger inni i ein dress/kjole?
Den er pakka luftett i ein stor ziolock pose frå ikea, så tar ikkje store plassen.
Mor har eg ikkje, ho er døde, og veit med sikkerhet at den ikkje e hos bestemor mi...
Enten er den her i huset, ellers har den blitt kasta med ein feil...
No er mannen på vei opp på loftet...

Kommoder, alle skap - ta ut kvart plagg, boder, garasje?
Er så kipt når ein ikkje finner slike type ting som er viktig.

No har me gått gjennom heila huset...har ein bod som skal dobbeltsjekkast + gjesterommet skal dobbeltsjekkast. Har trålt kvar et skap og kvar ein kommode. Oppi ting så e heilt usannsynlige å sannsynlige å legga nåke oppi.
*riveavseghåret*

Den må jo vera der ein plass... Kan vel ikkje berre forsvinna?
Men sikker på at ingen andre har den? Lånt den?

Håper du finner den :)

Er absolutt ikke en som "ser" ting, dessverre. Du har sjekket inni alt annet som henger i klesskapene? Ofte henger i hvert fall jeg større ting utenpå noe litt mindre på kleshengeren dersom det er plass. Da kan slikt enkelt "gjemme" seg bort. Har du sjekket i bunnen av klesskap? Det hender jo ting faller ned i bunnen av skapene, selv om de i utgangspunktet hang trygt på henger. Håper dere finner dåpskjolen veldig snart!

Er absolutt ikke en som "ser" ting, dessverre. Du har sjekket inni alt annet som henger i klesskapene? Ofte henger i hvert fall jeg større ting utenpå noe litt mindre på kleshengeren dersom det er plass. Da kan slikt enkelt "gjemme" seg bort. Har du sjekket i bunnen av klesskap? Det hender jo ting faller ned i bunnen av skapene, selv om de i utgangspunktet hang trygt på henger. Håper dere finner dåpskjolen veldig snart!
Den henge ikkje, er lagt sammen og pakka ned i ein stor blå ziolock pose frå ikea ;) så eg leite ette nåke på størrelse med ei skoeska :p

Den henge ikkje, er lagt sammen og pakka ned i ein stor blå ziolock pose frå ikea ;) så eg leite ette nåke på størrelse med ei skoeska :p
Ah, leste ikke godt nok det du hadde skrevet tidligere. Tenkte det var en slik klespose du oppbevarte den i. Uff, håper den dukker opp! Fryktelig trist å ikke få brukt dåpskjolen til andremann :(.

Sjekk bakom skuffene i kommoden også om du ikke allerede har gjort det. Har hendt at ting faller over kanten her om det er litt plass bak skuffene. Så finner innimellom ting bak nederste skuff. Håper du finner den!

Kan ikke ligge i noe annet?? Så leiter dere etter feil ting?? Snakker av erfaring :P heilt bestemt på noe som lå i en blå pose men når vi til slutt fant det var posen rød :P

Akkurat da e eg skråsikkerpå, gjennomsiktig blå ziolock pose :p ser uansett ka så e oppi posen :)

Tenkte å sjå bak kommoden på rommet vårt, men har mine tvil.
Kommoden så an var i, e blitt flytta, så e ikkje i den...

Så kjedelig, håper du finner den. Du får tenke tilbake når du pakket den vekk. Kanskje det dukker opp noen minner om hvor du lå den.

Back
Topp