noen som savner?

Siljemor

Betatt av forumet
slettet

Har drukket øl jeg... Alkoholfri vel og merke! [;)] Takk og pris for alkoholfri øl!!! For det hadde vært trist å ikke kunne ta meg en eneste utepils i sommer [8|] Hehe, høres jo ut som den alkoholiker`n jo...  Byen er ikke noe verken jeg eller Mannen savner... Er vel på byen to-tre ganger i året vi... enten sammen eller med andre venner. Så det blir ikke noe tap for meg. 

Men Sushi!!! [:(] Skulle innom å kjøpe sushimiddag idag... ååååå! Men så kom jeg plutselig på at det var noe med gravide og sjømat/rå fisk... Og da spiste mannen min den deilige sushien, mens jeg måtte spise noe annet... Gleder meg til å kunne spise det igjen!!! *Komme da bebisen, komme da!*

jeg har aldri vært den store drankern...
har aldri hadd sansen for alkohol jeg så d er vel ikke noe tap egentli..
men d er en ting.. jeg har aldri likt alkohol, men en shampagne som heter martini etellerannet syner jeg er såååå god!!!

den savner jeg[&:]

Jeg drikker Munkholm når vi er ute i sola...regner med å gjøre det når skal grille i parken og sånt etterhvert....

Men må jo innrømme at jeg savner den herlige rusen man får etter et par kalde øl i solsteika....godt d.et er for en god sak at man ikke drikker

M

ORIGINAL: Lillepusen

Men Sushi!!! [:(] Skulle innom å kjøpe sushimiddag idag... ååååå! Men så kom jeg plutselig på at det var noe med gravide og sjømat/rå fisk... Og da spiste mannen min den deilige sushien, mens jeg måtte spise noe annet... Gleder meg til å kunne spise det igjen!!! *Komme da bebisen, komme da!*

Vil bare lige vise dette fra matportalen.no

Sushi
Gravide kan spise sushi, dette framgår av en vurdering foretatt av Vitenskapskomiteen for mattrygghet(VKM).

ja, spesiellt når det er 16 mai og liksom begynnelsen på utelivet for sommeren.. men har som en liten trøst planlagt at 24 feb eller noe skal eg ut[:D] da har eg bursdag.. ikke så lenge til det..

jeg savner litt det å ta en iskald pils i sola, men det er verdt forsakelsen!

En fest eller by-tur savner jeg ikke. Meen.. det er noe spesielt med å gå å ta en ute-pils i fin været når det er varmt. Da tar jeg en alkoholfri...eller 2...  Fungerer kjempefint!

Takk og pris for Munkholm! Smaken er nesten like god og selv om den ekte "øl-stemningen" uteblir, så er det i alle fall kjekkere å drikke Munkholm sammen med folk som drikker øl, enn vann. Men må si jeg savner utepilsen, ja [:)] Og kaffen med Baileys...

Har aldri tålt noe særlig med alkohol pga migrenen og masse medisiner - så det er vel faktisk opp til 3 år siden jeg sist smakte noe - så et svangerskap gjør ingen forskjell der. Men jeg gleder meg til den blodige biffen - uten at jeg kan si at det har vært noe særlig offer!
(det eneste 'offeret' har vært å gi avkall på medisinene)

jeg savner skikkeli å drikke rødvin til god mat (men må innrømme at det har blitt 3 halve glass iløpet av de siste 5 månedene, sammen med biffen)  . hvitvin og reker er jo nyyydeli når det er sommer! Men det får bli neste sommer, spise litt ekstra da [:)]! Alkoholfri rødvin er IKKE god, så da drikker jeg heller vann eller farris til maten.

savne alkohol :) syns det er så kjedlig når alle skal ut å feste så må jeg sitte alene hjemme.. men det er jo verdt det da :) men gleder meg litt til å innta alkohol igjen :) høres litt alkoholikeraktig ut da :) hehe...

Nei, liker ikke øl.. hehe.. så ikke noe tap fra meg...
Er fornøyd med å ta en cola eller kaffe jeg[;)]

savner ikke alkoholen i det hele tatt jeg.
For å være helt ærlig så er jeg ikke så glad i det sterke. Kun når jeg skal på fest at jeg drikker, og da drikker jeg for å bli "full". Må vel nesten innrømme det [:)]

Når vi sitter og griller, eller spiser reker på verandaen - så klarer jeg meg med vann eller brus jeg.

Har ikke savnet alkohol i det hele tatt egentlig. Liker ikke øl, så det er ikke noe å savne. Må kanskje være det å dele en flaske vin med sambo på lørdagskvelden.... Men har liksom ikke hatt lyst på alkohol i svangerskapet

Det har ikke vært noe offer for meg i det hele tatt. Ikke drikker jeg ofte, trives best hjemme jeg. Øl og vin etc. liker jeg ikke heller da så [:D] Nei, det å gå gravid har såvisst ikke vært noen form for forsakelse for min del! [:D][:D]

Savner ikke drinken nei. Det finnes jo både øl og vin alkoholfritt.

jeg savner det litt fordi jeg ikke kan!hehe.har altid lyst å gjøre det man ikk "får lovt til"

savner ikke å gå på byn,selv når vennene mine går ut.vet jo at jeg ikke går glipp av noe uansett[:D]

men gleder meg til å ta et glass vin/øl i festlig lag på sensommeren når jenta har kommet[:)]

Åhh.. En kopp kaffe, en bayleys og en cognac ute på kvelden etter grillmat og vin..[8D]
Er ikke noe øl-menneske, så jeg slipper den lengselen. [;)]

Er glad i å ta meg en bayleys eller noe annet godt til kaffen en gang i blandt, men skal da klare å la være til høsten. Det går jo til en god sak. [;)]

Back
Topp