Noen som så på grottenveien 1 i går?

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Fikk helt noia av det godt voksne paret! Ikke de eldste, men hun supersure dama i 40 årene og mannen. Gud for noen trasige personligheter! MEG MEG MEG MEG MEG MEG!!! Jeeezez!

Men konseptet med programmet liker jeg, alltid gøy med oppussingsprogram! Var noe lignenede for noen år tilbake, husker ikke helt hva det het da men! Morro var det :)

jepp så det og før det hadde gått 5 min sa jeg til sambo at hu der dama er garantert ei sånn som jeg hadde hatt problemer med å takle om jeg hadde henne rundt meg.

snakk om å være sur, grinete, egoistisk, sjefete og lite sympatisk... jeg er sånn som samarbeider greit med de fleste mennesker, men der hadde jeg fått store problemer altså...

men ja liker godt slike konsepter som det programmet :-)

Ja jeg fikk helt bakoversveis! Er det virkelig mulig å oppføre seg sånn! Og ved første møte! Snakk om dårlig grunnlag for videre samarbeid! Uff... trist at det finnes slike mennesker. Kan ikke være lett å leve under samme tak som henne! :O

haha nei sa sambo også... "skjønner ikke at han gidder!! jeg hadde vært ut den døra for lenge siden" hehe

hehe blir spennende å se hvordan det blir framover :-)

Ja sånne program liker jeg! :)
Gleder meg til å følge med vidre.

Men jeg er så enig så enig!
Hu der hu fikk jeg helt noia av!

jeg lo så av hun damen! så dere klippet fra neste gang? Da smeller hun skikkelig mot mannen sin!

Ja, så litt av det ;) Å, ja hun damen var "anoying" ;)

jeg lo så av hun damen! så dere klippet fra neste gang? Da smeller hun skikkelig mot mannen sin!

hihi!! Ja, da fikk mannen seg en skikkelig strekk! Snakk om å være tøffelmann! :) hihi

Årets bitch tenker jeg.. KOnseptet er veldig bra, og må ha med en sånn ofr å virkelig få underholdningsverdi. Husker da det gikk sist gang .. Da var det en mann som var DEN irriterende ..

Det er veldig gøy å følge med på;) men jeg tenker at jeg skjønner ikke hvordan folk kan tenke seg å gjøre seg så fæle på tv! jaja, gøy for oss;)

Så programmet på nett-tv i dag. Må føleg med litt på dette siden vi skal pusse opp en del her hjemme i vår/sommer :-)

Helt enig i at hun dama virka helt sær! Lite trivelig kvinnemenneske :-S

Men hva het det programmet som gikk for noen år siden med samme konsept?

Back
Topp