Noen som så Grey's?

siljegulli

Forumet er livet
VIP
:'( :'( :'(
Blir liksom ikke det samme...

Edit: SPOILER om du ikke har sett!

Last edited:
Så det for noen uker siden... My life hasn't been the same since :-(

Samme! Elendig måte å skrive han ut på. Helt krise faktisk!
Han kunne jo heller blitt i Washington liksom. Sånn de skrev ut Cristina. Neida, han skulle bli drept av en trailer og elendige leger på ett drittsykehus liksom! :mad:

Han kunne jo heller blitt i Washington liksom. Sånn de skrev ut Cristina. Neida, han skulle bli drept av en trailer og elendige leger på ett drittsykehus liksom! :mad:

Tror jeg hadde vært enda tristere hvis han hadde "valgt" Washington over Meredith. Det hadde ikke passet historien deres.

Hva heter hun? Hun som skriver serien, Shonda Rimes. Hun kan ikke være helt frisk. Leste et intervju med "han" (unngår spoilers) at han ikke ville slutte. Trist..

Shonda Rhimes ja. Tror hun hadde fått en del pes for en lite verdig avslutning for en av hovedrolleinnehaverne, men ryktene sier vel at de har hatt noen feider og uoverensstemmelser. Måtte jo tydeligvis avslutte i hui og hast siden det skjedde på den måten.

Alt annet hadde jo faktisk vært bedre. Helt tragisk det her.

Har hørt at Ellen Pompeo skal gi seg etter neste sesong også. Hadde nesten vært bedre for hjertet om de hadde avsluttet deres historie på en god måte, og at begge hadde flyttet til Washington med barna :p

Hva heter hun? Hun som skriver serien, Shonda Rimes. Hun kan ikke være helt frisk. Leste et intervju med "han" (unngår spoilers) at han ikke ville slutte. Trist..
Shonda Rhimes ja. Tror hun hadde fått en del pes for en lite verdig avslutning for en av hovedrolleinnehaverne, men ryktene sier vel at de har hatt noen feider og uoverensstemmelser. Måtte jo tydeligvis avslutte i hui og hast siden det skjedde på den måten.

Har hørt at Ellen Pompeo skal gi seg etter neste sesong også. Hadde nesten vært bedre for hjertet om de hadde avsluttet deres historie på en god måte, og at begge hadde flyttet til Washington med barna :p
Såpass ja! Så jævlig sært! Hun har jo så mange bra serier. Synd hun skal være så uproff...
Han skulle nekta :D

:'( :'( :'(
Blir liksom ikke det samme...

Edit: SPOILER om du ikke har sett!
Åhh, hvorfor måtte jeg begynne å se greys igjen?
Jeg har fanden meg ikke sett greys på sikkert 1år, så benka jeg meg sist tirsdag for å se, måtte seff se i dag også. Nå angrer jeg som bare det:-(
Det finnes liksom ingen mulighet for at han skrives inn i serien igjen nå, med denne avsluttningen...

Om hun gir seg, så kan de bare avslutte hele serien!

Arg forstår det enten ikke er kommet like langt i Asia eller så har de klippet i serien... De klipper bort det de ikke liker:/

Fikk ikke sett i går for lillemor våknet og skulle bare sove på fanget mitt, skjønner jeg gikk glipp av noe ;)

Men ikke sett alle episoder siste tida men sånn stort sett...

Arg forstår det enten ikke er kommet like langt i Asia eller så har de klippet i serien... De klipper bort det de ikke liker:/
Nå ligger faktisk ikke Norge så langt bak USA sine sendinger, så godt mulig de ligger lengre bak ja.

Syns nesten Shonda reddet seg inn med siste episoden denne sesongen..men bare nesten :p
Muligens er det bare meg som satte stor pris på å få en sesongavslutning uten cliffhangers :p
Men om jeg vil se neste sesong er usikkert, han og Christina var favorittkarakterene mine, nå er de borte begge to :(

Syns dog det var veldig fint at de fikk lille Ellis sammen, største "nyfødte" babyen jeg noen gang har sett :rolleyes:, men fint uansett. Det gjorde litt opp for den utrolige dårlige måten han ble skrevet ut på og fraværet av en ordentlig begravelse/minnestund ;)

Nå ligger faktisk ikke Norge så langt bak USA sine sendinger, så godt mulig de ligger lengre bak ja.

Jeg følgte med til mars i Norge, og fikk se noen episoder i reprise også videre... Men så all det drama om de to lesbiske var like godt klippet bort her... Helt utrolig banning, litt kropp og hud etc så klipper de bare enkelt og greit...

Back
Topp