noen som reagerer på lukt?

AudiMamma

Gift med forumet
Har begynt å reagere på div lukter.
i går kom hunden å ville sikkert bare være god å slikt, men holdt på å spy å d som værre va når han kom tuslende stakkar.
så da va d bare å hive han i dusjen, å få bort hunde lukten, stakkar lille gutten..
gikk ikke lange tiden etter at han var ferdig tørket og børstet å slikt så kom han igjen å klarer d bare ikke, brakk mæj m engang.

å syns så synd i samboern min vist han har på noen spesielle parfymer må æ bare sende han i dusjen å be han bytte klær så æ klare å være ilag m han...

e skikkleig ekkelt, skjønne d godt...
men kan likesom ikke bare si t hunden å samboern at dem må holde sæj vekke heller...
håpe d går over æ...

Jepp, jeg reagerer skikkelig [:'(]
Jeg syns alt lukter vondt, jeg må bruke MASSe ajax på gulvene her for det syns jeg lukter godt
[:D]

tåler ingen lukter selv, sier sambo må pusse tennene hele tiden stakkars.

er over en måned siden han måtte slutte med parfyme og slike ting, først nå har får låv å ha på litt krem etter barbering så han ikke skal bli så sår, men jeg liker det ikke helt, men stakkars fyr.

har sluttet å bruke parfyme selv, men her om dagen tok jeg på en krem med parfyme i, bare fordi jeg ikke fant nivea kremen min, lukten holdt på å kvele meg hele dagen, når sambo kom hjem spurte han hvorfor han ikke fikk bruke parfyme når jeg ovies brukte det nå (litt skuffet i stemmen stakkar) så jeg måtte forklare at jeg ikke likte lukten jeg heller.

men han har vært flink å taklet alle motgangene, prøver å vise han det så mye som mulig nå som jeg er blitt litt bedre.

Alt lukter vondt[:'(] såper, parfymer, mat, meg selv, kjæresten min+++ har kjempedårlig samvittighet overfor kjæresten min som må leve med meg når jeg er så "rar".. Det er nesten værst når han er nydusjet og har rene klær på seg, syns han lukter så sterkt såpe at jeg får vondt i hode og blir kvalm[&:]
Håper bare dette går over fort, og at ting kan lukte godt igjen snart[:)]

Alt lukter vondt her oxo. jeg bruker ikke mer parfymer alt luketr dårlig. jeg har oxo en litt hunde som jeg velidg glad i han men han oxo lukter vondt selv om han har dusj han lukter dårlig.

takler ikke lukta av hunden jeg heller, lukter helt forferdelig av både pelsen og munnen, blir jo verre etter han har dusja for da lukter d jo våt hund æsj... røyklukt takler jeg heller ikke, selv om jeg var storrøyker selv før. utrolig som smaks og luktesansen har forandret seg ja. igår spiste jeg pannekaker for første gang på sikkert ti år, har ikkee likt det før, men igår så fikk jeg plutselig lyst på det, så ting jeg har likt kjempegodt før smaker jo bare ekkelt nå...

Synes og all lukt er grusom. Parfyme, RØYK lukter det på lang avstand, matbutikken, kjøpepizza er no dritt, brømat er heller ikke det store, å dårli ånde hohooo fyttikatta[:'(]

LUktesansen var et av mine første svangerskapstegn[:'(] Var sånn forrige gang også. Er helt forferdelig. Nå om dagen går jeg bare og brekker meg. Har problemer i butikker og overalt egentlig[8|] 

Sliter med røyklukt!! Da brekker jeg meg! Ellers e d ikke noe spesielt.Sliter litt på butikker og kjøpesenter. Mange rare lukter. Føler at alle ser rart på meg. For æ e sikkert så bleik og pjakete...

Back
Topp