Noen som røyker?

Nei, sluttet med snus en uke før positiv test. Høres kanskje veldig generaliserende ut men jeg mener at det ikke er noe som heter "jeg klarer ikke slutte" snus/røyk er ikke noe kroppen trenger for å overleve og man bærer tross alt frem et liv. Jeg er utdannet barnevernspedagog og har lest og sett mye senskader av nikotinbruk i svangerskapet og får man ikke til å slutte etter å ha litt kunnskap om det så ville jeg heller stilt spørsmål om man er egnet til å bli forelder
Snust i over 10 år og ja det var kjipt og slutte men det handler om å sette barnet i magen først fremfor egne behov

Søstern har snusa gjennom to svangerskap nå og jeg syns det er stygt gjort mot barnet.
Jeg sluttet med snus 11 dager etter positiv rest, snust i 13 år ❤

Sluttet med snus når jeg ble gravid. Gjort begge ganger. Er ikke noe alternativ å snuse når man er gravid. Er drit vanskelig å slutte men man klarer det selvfølgelig. Synes det er egoistisk. Helt enig med det avokado95 skriver.

Slutta med snus da jeg ble gravid. Brukte nikotinfri snus en periode etterpå, men sluttet med den også etter noen uker.
Jeg må også si at jeg at jeg synes det er ordentlig leit og fælt når gravide røyker eller snuser i svangerskapet.... Og jeg kjenner jeg blir litt provosert når begrunnelsen er at de blir så stresset av å slutte at det er verre for babyen enn noen sigaretter.. Tror det er et utsagn mange gjemmer seg bak dessverre. Det er helt sikkert noen det er vanskeligere for enn andre, men synes fortsatt det er ille....

Veninna mi røyket gjennom hele svangerskapet med sin gutt... Han har alvorlig astma nå og var veldig plaget med luftveisinfeksjoner da han var liten...
Sorry meg, men det er ikke noe som heter å ikke klare å slutte. Må du så må du.
Søsteren til min samboer som er fransk røykte og mens hun var gravid , der er det myyyyye mer tillat enn her, folk enser det ikke engang.