noen som røyker

skalbli5

Forelsket i forumet
enda???[:@]

Jepp... [&o]

Røyker dere mye om dagen da?
DEt tok en stund før jeg klarte å slutte helt også!

har klart det denne gangen... å slutte assa. blir fysisk dårlig av lukta og alt.. men, det har ikke vært lett i tidligere sv.skap. og en fryktelig følelse å ikke få det til..:(

Jeg har heller ikke slutta helt enda[:(] Prøver ver eneste dag å slutte!!!

tar noen æ å.. tror det er flere som gjør det enn man hører om.. mener ikke at det er bra og røyke under svangerskape,men så lenge det tas en av og til ser æ ikke nå gunn tell å stresse...

E så stolt over meg selv, mitt 3 svangerskap. og slutta og røyk en mnd før æ vart gravid;-)  Klart ikke å slutt i de forrige. Men legen sa det va likar å ta en røyk og slapp av en å stress hele dagen me å prøv å slutt. fostere reagere veldig på stress sa han den gangen.

Men du verden , tænke på røyk hvær dag.

Jeg syns alle som  trapper ned er flinke jeg! Bare ett trekk mindre pr dag er et stort framskritt,og bedre for dere begge husk det! :)

Jeg tror ikke man får deformerte/syke barn selv om noen sprekker litt og tar noen røyker under svangerskapet.. Alle disse testene som er utført, er jo utført på damer som røyker 20-40 røyk om dagen!

Nope, klarte heldigvis å slutte sånn ca. ett halvt år før jeg ble gravid og var ferdig med alle sprekkene en bitteliten stund før jeg ble gravid og er glad for det.
Klapp på skuldra for alle dere som har sluttet under graviditeten eller har trappet ned! Bedre med lite røyk enn masse røyk! [:D]

nei,har desverre ikke klart aa slutte nei [&o][&o] gjorde ikke det i de tre andre svangerskapene heller.. [&o]  men,har virkelig provd,men klarer bare ikke. blir i saa dritt humor og da gaar det utover barna,noe som jeg ikke vil. [&o] har snakket m jordmor om dette og hun var enig i at det var bedre aa trappe ned litt enn at man skal gaa aa kjefte og smeldre og vere sur paa unga og slik pga at man ikke faar royk. ikke er detbra for babyen aa stresse m det der heller,babyer merker stress og blir urolige selv. naa mener jo ikke jeg at det er bra aa royke naar man er gravid selvfolgelig.
men,den som klarer aa trappe ned er oxo flink,ikke bare den som klarer aa slutte helt.. saa ja,klapp paa skuldren til oss som oxo klarer aa trappe ned [:)][:)]

oiii,ble visst langt dette her [8D][8D]

Back
Topp