Noen som røyker her?

lykke89

Betatt av forumet
Jeg begynte å røyke igjen for 3 uker siden (fy! jeg vet) nå røyker jeg maks 4 røyk dagen. Jeg skal slutte da.

Noen andre som sliter med det?
 

Jeg sluttet å røyke den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, men jeg skal helt ærlig innrømme at jeg har tatt 1 eller 2 røyk etter den tid.. :/ Men nå har jeg bestemt meg for å ikke røre røyken noe mer. :)

 
Jeg sluttet når eg ble gravid. Men skal ikke påstå at jeg ikke kommer til å begynne igjen..
 
Slutta den kvelden jeg fekk mistanke om graviditet...må innrømme lysta til å ta en i ny å ne har vært stooor, men har greid å halde meg unna og skal nok klare det resten av svangerskapet :)
Hva som skjer videre etter det...er ingen som vet, men håper jeg klarer å fortsette å halde meg unna :)
 
Nei, aldri røyka, så er ganske glad for det :-p Syns det er helt idiotisk av folk å røyke når dem er gravide, stakkars baby. En røyk er som å klemme hardt på navlestrengen og babyen ikke får nok oksygen stakars.. 
 
Fyy så hysterisk.... hva med mødrene på 80-tallet de fleste av dem røykte da og gikk helt fint =)

Men jeg sluttet å røyke for noen dager siden var bare snakk om 3 uker med røyking bedre det enn at jeg har røyket hele 20 uker. 
 
Slutta på Mandag.. Men, har tatt meg 2-3 røyker etter det.. Å skal si at det er ganske tøft å hardt! Men, vet at lilleprins i magen har godt av det :) 
 


lykke89 skrev:
Fyy så hysterisk.... hva med mødrene på 80-tallet de fleste av dem røykte da og gikk helt fint =)

Men jeg sluttet å røyke for noen dager siden var bare snakk om 3 uker med røyking bedre det enn at jeg har røyket hele 20 uker. 


For noe tull. Ganske logisk at det ikke gikk like bra så ofte som det gjør idag. Det er en grunn til at man er anbefalt å kutte ut røyk under svangerskapet. Hadde det alltid gått bra og aldri gjort noen skade hadde det jo ikke vært noen grunn til å kutte det ut.
 
jeg sluttet når jeg fant ut at det bodde et lite troll i magen, da var jeg 8 uker :) 
 men har sååååå lyst på!!! men, har bestemt meg for at d ikke skal røykes under svangerskapet, og det SKAL jeg klare!!!! snus er heller ikke lov... :)
 
Sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid ... hadde ingen problemer med det de første 12 ukene for jeg var sååå kvalm, men nå er trangen til en røyk enorm, meeen jeg klarer å holde meg unna ... gleder meg og ser frem til når jeg får ta en røyk igjen hehehe ;)
 


Nuppa skrev:


lykke89 skrev:
Fyy så hysterisk.... hva med mødrene på 80-tallet de fleste av dem røykte da og gikk helt fint =)

Men jeg sluttet å røyke for noen dager siden var bare snakk om 3 uker med røyking bedre det enn at jeg har røyket hele 20 uker. 


For noe tull. Ganske logisk at det ikke gikk like bra så ofte som det gjør idag. Det er en grunn til at man er anbefalt å kutte ut røyk under svangerskapet. Hadde det alltid gått bra og aldri gjort noen skade hadde det jo ikke vært noen grunn til å kutte det ut.

Enig med deg Nuppa. Dessuten var det jo absolutt ikke slik at "alle" røyket den gangen. Det har vel aldri vært mer enn max 50 % av den kvinnelige befolkningen som har røykt. Nå er dette langt lavere, ut fra det jeg vet (17-18 %?). Det er gode grunner til at dette ikke anbefales, selv om jeg selvsagt forstår at mange sliter med å slutte. 
 
Back
Topp