noen som pussr opp barnerommet?

ma 84

Elsker forumet
hei!
er det noen som stresser med oppussing her?
jeg stresser som bare det men vi er snart ferdi nå da. kan bli ferdi neste uken, men satser på å male ferdi til uken, trenger ikke å slite seg helt ut, skal tross alt føde også hehe[&:] skal ha figur på den ene veggen, det kan jo ta litt tid [:)] men rommet skal stå ferdi til isac kommer sånn at christoffer ikke føler at han må flytte rom pga at det er kommet en baby. så er det jo greit å ha tid til begge barna når det kommer en til.

Har fått så mye baby-ting at jeg driver å gjør klart rommet..
(selv om han skal sove hos oss første tida men..)
Er sykemeldt også så jeg blir så rastløs, da er det greit å ha noe å drive med.
Også er det jo veldig moro å da:-)

har ikke begynt med å pusse opp barnerommet enda,men vi har jo fremdeles god tid.
tror vi tar det i jula. er liksom da vi har fri og tid.

har ikke noe barnerom...

jeg tørr ikke begynne å pusse opp eller kjøpe noe enda. vet ikke helt hvorfor?!.. har en vugge men den har jeg hatt siden jeg var beibis.. når er d normalt og begynne stor shoppingen? sånn vogn, senge tøy, stelle bord osv osv....?!

Vi mangler en vegg for at barnerommet skal stå ferdig...Men når man bor sammen med en snekker tar det TID[:@] Men alle materialene ligger klart i garasjen og det tar ikke mer en noen kvelder så er rommet klart[;)]

Ellers har jeg handlet inn det aller meste og det er bare å vente å se hva vi får til jul før vi handler resten.Vet at de fleste kjøper baby utstyr til oss i år[8|]

Det blir dyrt og handle alt på en gang. Vi har tatt litt vær mnd og vi begynte når jeg var ca 24 uker på vei.

Vi har fultt oppussing i ny leiligheta våres å få det ferdig før barnet kommer. Er deilig å få litt bedre plass. og vi skal ha badstu der og... [:D] Gleder mæ... måle er til nytt år så typen jobber hard, heldighvis han er snekker, så han vet ka han gjør, tror æ.. Lykke til med oppussinga alle sammen...

det er litt morsomt å ordne barnerom, kjenner at isac snart kommer på alle forbredelsene som blir gjort.
gått å slippe å tenke på det når han kommer. blir vel mer enn nok å gjøre etter at han har kommet til.

Vi har kun pusset opp vårt eget rom.skal pusse opp barnerommet til sommern.Litt uenigheter om hvordan det skal se ut...[:@]. Typen skal være med å bestemme det meste ..ble helt hysterisk da jeg holdt på å kjøpe nytt stellebord uten at han fikk se det engang.fryktelig interessert i alt som skal skje i forhold til ungen...men dette er vel kanskje ett luksusproblem??[;)]

Pusser opp ja. He he vi har et hus vi holder på å pusse opp er vel ferdig med det om ca 1mnd og i tilegg skal det bygges leilighet..
Huff jeg frykter vi ikke rekker det i tide men men
Mue som skal gjøres og jeg kan ikke gjøre så mye som jeg vil :P

Vi er bare 11uker på vei men vi flyttet inn i ett meget slitt hus så her er de fleste rom under oppussing[:)]. Barnerommet er neste legge nytt gulv og ta ett strøk til.

Vi bor i en ganske ny leilighet (6 år gammel..) men vi har malt opp igjen barnerommet fordi det har blitt brukt til lagerrom, og veggene var oppskrapet og stygge!

Back
Topp