Noen som prøver på nr 3?

Nr 2 starter i 1.klasse etter sommeren. Vi har prøvd på nr 3 i 17 mnd, så det blir en attpåskatt om vi er heldige og får en❤️

Mine går i første og andre klasse (gutt 2017, jente 2016), og vi har prøvd siden juni. Det har vist seg at jeg har tette eggledere (hvertfall sterk mistanke til det etter hydrosonografi), så venter på laparoskopi.

Vi prøver på nr. 3, men har ikke skolebarn enda da. Sluttet på p-piller i starten av april og er så syyykt utålmodig…. Har bare lyst til å bli gravid NÅ og komme i gang liksom. Veldig typisk meg da. Tålmodighet som en 2-åring. Men det er helt grusomt å vente på å bli gravid synes jeg :woot:

Sniker fra september. Jeg har en som begynner i 9.klasse og en som begynner i 6.klasse til høsten :joyful: Attpåklatten er ventet dagen før elgjakta starter:hilarious:

Har to skolebarn (8. Og 4. Trinn) og et barn som går nest siste året i bhg. Venter nr. 4 i september.

Prøver på nummer 4 :smiley-ashamed004 Skolebarn, ja de er vel fremdeles det. Yngste starter på ungdomsskolen etter sommeren, mellomste på vgs og eldste skal gå påbygg vgs.... drømmen er å få to tette til før jeg blir for gammel :bag:

Har to skolebarn, to som ikke går på skole enda. Har ikke begynt prøvingen enda, kan fort bli et halvår+ til (får se) men blir da altså nr5. Tredje felles barn, da. :)

Har ei som går i 3.klasse og en fireåring. Forhåpentligvis kommer nr 3 i januar 2025 :Heartpink Fem år mellom alle.

Har Ungdomskole , barneskole og barnehage og venter nr 4 … greit å spre dem litt :laughing002

Back
Topp