Noen som prøver på nr 3 her??

Å kjære deg,så utrolig leit og høre :(❤️
Håper prøvingen går bra,lykke til :love7

Tusen takk! :)
Jeg blir ihvertfall gravid fort, ble gravid nesten rett etter uttak av P-stav i Januar. Dessverre endte det med MA/BO i uke 10, og jeg skal legges inn for å settes igang for å få ut det som er der imorgen.
Så håper jeg på at jeg kommer raskt tilbake i syklus og at det klaffer like fort og at det blir en terminspire denne gangen :D
 
Tusen takk! :)
Jeg blir ihvertfall gravid fort, ble gravid nesten rett etter uttak av P-stav i Januar. Dessverre endte det med MA/BO i uke 10, og jeg skal legges inn for å settes igang for å få ut det som er der imorgen.
Så håper jeg på at jeg kommer raskt tilbake i syklus og at det klaffer like fort og at det blir en terminspire denne gangen :D

Så bra at du blir lett gravid da,det er jo veldig positivt,synd og høre at du mistet,skal krysse alt for at spiren sitter neste gang :)

Jeg er veldig spent på denne pp, førstemann var en overraskelse,som selvfølgelig var veldig ønsket og nr 2 satt på første pp, så jeg er spent på hvor lang tid det tar denne gangen og om det i det hele tatt går :bored:
 
Så bra at du blir lett gravid da,det er jo veldig positivt,synd og høre at du mistet,skal krysse alt for at spiren sitter neste gang :)

Jeg er veldig spent på denne pp, førstemann var en overraskelse,som selvfølgelig var veldig ønsket og nr 2 satt på første pp, så jeg er spent på hvor lang tid det tar denne gangen og om det i det hele tatt går :bored:

Ja, litt kjipt. Men er dessverre bare slikt som skjer innimellom.
Gleder meg til å bli ferdig med blødningene slik at jeg kan prøve igjen! :D

Jeg kan dele min erfaring:
nummer 1: Uplanlagt gravid
nummer 2: Unplanlagt gravid på p-piller
nummer 3: pp1
nummer 4: pp1 (men endte med at jeg mistet i uke 10)

:) Selvfølgelig er det store forskjeller, men vi kan vel velge å være positive og tro at det klaffer fort for oss begge? :D
 
Så spennende, en liten attpåklatt :love017
Da er vi nesten like unge da ;)

Jeg har alltid ønsket 3 barn, mannen har satt det har vært nok med 2, men fikk han heldigvis med til slutt! Blir vel egentlig en liten attpåklatt her også :love017

Blir noen meget spennene mnd fremover!
Gubben ville helst bare ha 1[emoji23][emoji23] Ja, det blir en liten attpåklatt[emoji4] Vi gikk fra hverandre for 5 år siden og var fra hverandre i 2 år før vi fant tilbake til hverandre[emoji173] Liker at du skriver unge[emoji23][emoji4][emoji4] Har alltid ønsket meg mange barn[emoji4]
 
Kan jeg spørre hvor gamle dere er?? Jeg er 34 år. Vet det skal være vanskeligere å bli gravid etter fylt 35... derfor jeg føler vi må trå til nå skal det bli noe mer som du skriver over her, ønsker jeg veldig gjerne at minste skal få et søsken i nærere alder. Derfor håper jeg det ikke tar lang tid denne gangen. Med første ble jeg gravid 2 pp, med nr 2 ble vi gravide i pp12. Håper på søsken i 2019 [emoji173]️
Jeg er 29, mannen 40 [emoji7]
 
Back
Topp