Noen som prøver på nr 3 her??

Jeg har god erfaring med den kremen hvertfall. Ikke trenger man å kutte ned når det nærmer seg ikm heller, slik man må med wild yam-tabletter.
Man tar 1 cm og smører inn på et tynt hudområde, hver morgen og kveld.. frem til ca 4.graviditetsmåned. (Begynner etter el).

Jeg kjøpte også det såkalte babyklisteret fra Danmark, skal gjøre livmorveggen tykkere og lettere for et befruktet egg å feste seg i.

Jeg ble grsvid den måneden jeg brukte disse to hjelpemidlene :)
Har du bilde av kremen og kor kjøpte du den ?
 
Har du bilde av kremen og kor kjøpte du den ?

Jeg kjøpte den hos life. På hjemmesiden har de den lille flasken, men jeg kjøpte en størrelse større. Vet ikke om det er nødvendig med så mye siden den er såpass drøy, men det er en krem som er fin å bruke mot pms senere også, så for min del er det vel ikke forgjeves uansett.
Her er litt av beskrivelsen av kremen fra siden dems når det gjelder nedsatt fruktbarhet:

Hjelp mot nedsatt fruktbarhet
Nesten 30 % av alle par har befruktningsvansker. Ubalanse i hormonnivået kan blant annet være årsaken til at stadig flere yngre kvinner også har problemer med å bli gravide.

Dersom kroppen produserer for lite progesteron i forhold til østrogener, kan dette medføre at et befruktet egg ikke kan feste seg, eller at tiden fra eggløsning til menstruasjon er for kort. Dessuten kan det forekomme sykluser uten eggløsning.

Mangel på progesteron kan også være en årsak når et nytt svangerskap ikke lykkes etter en fødsel.

Med naturlig progesteron balanseres hormonnivået, syklusene blir mer regelmessige, og fruktbarheten vil dermed også bli bedre.

Les mer her: https://www.life.no/produkter/kvinne-mann/overgangsalder/women-s-care-113-g


A634AF55-F07A-4AA9-B818-163896AF83C9.jpeg
 
Jeg kjøpte den hos life. På hjemmesiden har de den lille flasken, men jeg kjøpte en størrelse større. Vet ikke om det er nødvendig med så mye siden den er såpass drøy, men det er en krem som er fin å bruke mot pms senere også, så for min del er det vel ikke forgjeves uansett.
Her er litt av beskrivelsen av kremen fra siden dems når det gjelder nedsatt fruktbarhet:

Hjelp mot nedsatt fruktbarhet
Nesten 30 % av alle par har befruktningsvansker. Ubalanse i hormonnivået kan blant annet være årsaken til at stadig flere yngre kvinner også har problemer med å bli gravide.

Dersom kroppen produserer for lite progesteron i forhold til østrogener, kan dette medføre at et befruktet egg ikke kan feste seg, eller at tiden fra eggløsning til menstruasjon er for kort. Dessuten kan det forekomme sykluser uten eggløsning.

Mangel på progesteron kan også være en årsak når et nytt svangerskap ikke lykkes etter en fødsel.

Med naturlig progesteron balanseres hormonnivået, syklusene blir mer regelmessige, og fruktbarheten vil dermed også bli bedre.

Les mer her: https://www.life.no/produkter/kvinne-mann/overgangsalder/women-s-care-113-g


Vis vedlegget 262537
Da har jeg bestilt, Håper det hjelper. Takker for info :)
 
Prøver på nr 3. Hans føste. Mine er 8 og 15 år :)
 
Da har jeg bestilt, Håper det hjelper. Takker for info :)
Spennende! Håper det kan hjelpe for deg :)

Viktig å bytte på steder man smører seg. Står ikke så mye info på flasken, men på life sin side står det en del :)
 
Vi har mine-dine-våre barn. Sambo har tatt til seg min yngste som sin egen, mens han biologisk sett bare har én. Så når storken enn måtte komme, vil ungeflokken bli på totalt 4. Høres skremmende ut med 4 unger, men vi har bare min yngste boende her fast, så med en baby i hus vil vi jevnt over bare ha 2 små i hus, mens de to store på 9 og 10 kommer hjem i ferier :cat:
 
Hei på dere

Vi begynner prøvingen på nr 3 denne mnd :gen014 Gleder oss masse, har en gutt på 8 1/2 år og en jente på 5 år fra før :Heartbigred
 
Vi begynner også prøvingen denne månden. Har barn på 6 og 4år fra før. Første var prevensjonsbarn og andremann fikk jeg positiv test to uker etter vi starta prøvinga. Spent på hvordan det blir nå. Slitt med cyster, ustabile sykluser osv etter siste fødsel så tar det ikke for gitt at det blir like enkelt nå. Eldre er jeg også. Nærmer meg 30.
 
Vi begynner også prøvingen denne månden. Har barn på 6 og 4år fra før. Første var prevensjonsbarn og andremann fikk jeg positiv test to uker etter vi starta prøvinga. Spent på hvordan det blir nå. Slitt med cyster, ustabile sykluser osv etter siste fødsel så tar det ikke for gitt at det blir like enkelt nå. Eldre er jeg også. Nærmer meg 30.

Så spennende da, ganske lik som meg du da, førstemann her kom som en overraskelse (gikk ikke på prevansjon da) men var veldig ønsket, nr 2 satt på første forsøk :happy: , så er veldig spent på hvordan det blir nå.
Jeg er "eldre" også, jeg er nemlig over 30 :nailbiting:, men vi har da god tid enda, heldigvis :taunt014
 
Vi begynner å prøve på nr 3 i august[emoji4] Har 2 gutter på 8 og 10 år. Jeg er 34 år og gubben er 40.

Så spennende, en liten attpåklatt :love017
Da er vi nesten like unge da ;)

Jeg har alltid ønsket 3 barn, mannen har satt det har vært nok med 2, men fikk han heldigvis med til slutt! Blir vel egentlig en liten attpåklatt her også :love017

Blir noen meget spennene mnd fremover!
 
Prøver på nummer 4! :D
Men har bare 2 levende barn her, siden andremann døde i krybbedød 7mnd gammel :(
Mannen jeg er sammen med nå har ingen barn fra før, så må ihvertfall få 5 barn til sammen jeg, ser det ut som! :p
 
Er i pp3 nå, med et håp om nr 3 [emoji172] Første kom når vi hadde bestemt oss for å vente litt med barn pga husbygging, studieavslutning/jobbsøking og planlegging av bryllup.. Plutselig var det veldig lenge siden siste mens, og jeg var allerede 8 uker påvei. Brukte 12 pp på nr 2, med to sa underveis.. Så er innstilt på at det kan ta litt tid med en eventuell nr.3. De er 5 og snart 2 år. Og jeg er blitt 38, så det er jo heller ikke noe fordel akkurat [emoji21]
 
Vi prøver på tredje. Men graviditeten lar vente på seg. Nærmer seg 1 år siden jeg tilfeldigvis ble gravid. Mistet i slutten av august. Vi bestemte oss da for å prøve. Ble gravid igjen i februar og mistet nok en gang i april. Hatt noen kjemiske graviditeter innimellom, seinest nå nylig. Vi ble gravide på første forsøk med første barn, andre satt etter litt lengre tid med prøving. Men tok under 1 år og jeg ammet fortsatt når vi begynte. Nå har jeg fylt 40 år og frykter eggene har gått ut på dato.. Men blir lett gravid da.
 
Prøver på nummer 4! :D
Men har bare 2 levende barn her, siden andremann døde i krybbedød 7mnd gammel :(
Mannen jeg er sammen med nå har ingen barn fra før, så må ihvertfall få 5 barn til sammen jeg, ser det ut som! :p

Å kjære deg,så utrolig leit og høre :(❤️
Håper prøvingen går bra,lykke til :love7
 
Back
Topp