Noen som prøver mirakelkuren min?

Lena33

Glad i forumet
Hei!nå har det gått en stund, og jeg lurer på om det er noen som har begynt på den oppskriften jeg ga dere?

Den lød slik: 1000 mg c-vitaminer + appelsin (fiber
25 mg B6

Brukes i 3 mnd hver dag av begge parter
!

Hadde vært gøy å høre om det var noen som hadde blitt gravid av den....over 60 % blir det!

vi tar bare den dosen med c-vit foreløpig..har så dårlig råd, så har ikke fått kjøpt b6 ennå....men er ikke gravid ennå....

Tar også 1000 mg c-vitaminer hver dag. Er B6 dyrt eller??

Forressten.. Får man kjøpt 1000 mg c-vitaminer (brusetabl) her i landet? Kjøper mine på danskebåten ettersom de er så billige. Men hører folk sier at c-vitaminer i så stor dose ikke fåes kjøpt her lengre. Eller hva?

c-vit med 750mg
finnes i bio serien...den får du vel på apoteket og helsekosten
B6 vit er ikke noe dyrere enn c-vit

Jeg tror det er Nycomed som har 1000 mg brusetabletter, de kan kjøpes på apotek.

Heisann!!!Jeg begynte med mirakelkuren for et par måneder siden og faktisk ble gravid i sep..Hadde desverre en SA for 4 uker siden men vi prøver igen nå og begynte med kuren igen...Leste at vitamin C er spesielt bra for de som røyker og prøver...det ørker sædkvaliteten som ikke er helt top for røykere....

Finnes deet en kur???? Så kult, da tror jeg at jeg må psøve den, dersom jeg får tanta nestre uke. Men hva menr du med den oppskriften som står oppskrevet? 1000 milligram c-vitamin og 25 mg. b6 er greit. Men "(fiber"?[8|]

Dette blir tøft å prøve[:)]

hmm....skjønner ikke den der.....man har ikke råd til noen vitaminer til rundt 100 kr eller hva det koster...men barn skal man ha.......det koster litt det oxo....Bare en tanke som slo meg.....

ORIGINAL: Sarah78

hmm....skjønner ikke den der.....man har ikke råd til noen vitaminer til rundt 100 kr eller hva det koster...men barn skal man ha.......det koster litt det oxo....Bare en tanke som slo meg.....

Skjønner hva du mener, Sahra78. Men man skal være forsiktig med å dømme...

Ikke misforstå....man trenger absolutt ikke være millionær...men det koster med barn....
Har sett et godt eks. i familien...... de eier ikke nåla i veggen....og har satt en unge til verden.... det er ikke noe morsom situasjon kan jeg fortelle deg .....

Ja da, er med deg jeg[:)] Den økonomiske biten er noe alt for få tenker nøye nok over, er jeg redd. Og det går ofte ut over både barna og foreldrenes forhold. Mange forhold som har gått dukken pga pengevansker, dessverre.

hei Lena28..
Jeg var visst gravid alikevel [:D]
Har som skrevet tidligere bare brukt c- vitaminer da..kan hende det var nok for oss [:D]

Back
Topp