Noen som prøver å bli gravid igjen??:)

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Klarer nesten ikke vente på å prøve på nr 2:)
Må bare få tr igjen:D

Noen som allerede er gravid??
 
Hadde aldri trodd jeg skulle savne å gå gravid så fort men må innrømme at nå begynner det å rasle i eggstokkene igjen:). Spesielt når de eldste nevøene og niesene til gubben har blitt gravide etter vi fikk. Må bare få mensen tilbake. Hadde ikke trodd jeg skulle savne den heller men nå når jeg helst har lyst på en til så skulle jeg ønske den kom snart:p
 
Hadde aldri trodd jeg skulle savne å gå gravid så fort men må innrømme at nå begynner det å rasle i eggstokkene igjen:). Spesielt når de eldste nevøene og niesene til gubben har blitt gravide etter vi fikk. Må bare få mensen tilbake. Hadde ikke trodd jeg skulle savne den heller men nå når jeg helst har lyst på en til så skulle jeg ønske den kom snart:p
Samme her,skulle ønske tr dukket opp snart..vil starte prøvingen snart:)
Tok en test i dag, men tror det bare er skyggestrek..Har hatt menssmerter de siste dagene, så tenker hun er rundt hjørnet:)
 
Samme her,skulle ønske tr dukket opp snart..vil starte prøvingen snart:)
Tok en test i dag, men tror det bare er skyggestrek..Har hatt menssmerter de siste dagene, så tenker hun er rundt hjørnet:)
Jeg har også kjent på menssmerter/murringer av og på de siste par månedene men ingenting som dukker opp:-/. Har såååååååå lyst til å begynne å prøve igjen. Gikk på første forsøk med førstemann så håper det går like kjapt med neste spesielt siden det det ut som mensen ikke har tenkt å komme med det første og vi gjerne vil ha 2 tette:-D
 
Så mesunnelig jeg blir hehe gleder meg kjempe masse! Rasler alvorlig i eggstokkene her og
 
Klarer nesten ikke vente på å prøve på nr 2:)
Må bare få tr igjen:D

Noen som allerede er gravid??
Ja jeg har sluttet på cerazette pga blødninger så da bestemte vi oss for å ta det som det kommer når vi uansett skal ha en til :) men er ikke blitt gravid enda. Ikke fått igjen mensen heller.
 
Her e TR komme tebake og prøving begynne forhåpentligvis no i haust!:D gubben syntes da kanskje e litt for tidli,men trur han kjem te å forandra meining so snart han begynne permisjonen for fullt!;).. Satse vertfall på da!:p eg e klar so eit egg!!:D
No blir mini flytta inn på eget rom ette helgo,so då blir da vertfall bedre tilstand på våras soverom! ;) hehe..:p satse på ho begynne å sova rondt og då! Hadde vore gull :))
 
Samme her, vi vil gjerne ha to tette. Bruker ikke noe prev, men jeg har heller fått tilbake mensen så.. Hadde uregelmessig syklus før jeg ble gravid noe som gjorde det litt mer utfordrende, men krysser det jeg har for at en graviditet og fødsel har fått orden på sakne igjen! ;) Trodde ikke jeg skulle ha lyst til å være gravid igjen så raskt, (med langvarig kvalme og alt det der), men jaggu, fødselen var overhodet ikke avskrekkende heller, tvert i mot egentlig. ;)
 
Jeg vil gjerne bli gravid igjen, men må nok fullføre skolen først. Deretter vil vi satse på tette søsken. :)
 
Jeg vil gjerne bli gravid igjen, men må nok fullføre skolen først. Deretter vil vi satse på tette søsken. :)
Jeg tok eksamen 8 mnd på vei... Har fortsatt ett fag igjen å ta opp + noe påbygg. Lykke til! :)
 
Jeg tok eksamen 8 mnd på vei... Har fortsatt ett fag igjen å ta opp + noe påbygg. Lykke til! :)
Oi, ikke dårlig! Det var så vidt jeg bestod eksamnene før jeg gikk ut i permisjon 6-7 mnd på vei. Da gikk jeg ut midt i året, men etter endt emne. Så begynner der jeg slapp sist.. Takk for det! Er glad for å høre av de andre i den gamle klassen at folk skriker etter vernepleiestudenter, så det blir nok jobb på meg samtidig med skolen. Og godt er det! :) Lykke til med det du har igjen også :)
 
Åå misunner dere som har begynt å prøve.. Jeg klør i fingrene etter en til, men her passer det desverre ikke enda..
 
Klør litt etter å starte med prøvinga jeg også, men blir til at vi venter litt :D Må uansett få tr tilbake
 
Prøver ikke, men går heller ikke på prev :p har ikke fått tilbake tanta men EL kommer uansett først så. Det som skjer det skjer ;)
 
Har så lyst på en til - merker jeg savner en bitteliten baby. Mini her vokser så fort. Håper snart at mensen kommer tilbake så vi kan prøve igjen:).
 
Back
Topp