Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
neon som planlegger en veldig spesiell måte å fortelle omverdnen den store nyheten? tenker da spesielt på de nermeste! besteforeldre osv.
har en svigermor som snart fylle 50, og det hadde vært så gøy å fortelle på en morsom måte i 50års laget! noen tips??
Med førstemann pakket vi inn en bok som het noe sånt som "barnebarnet kommer" eller noe sånn, en bok om aktiviteter man kan gjøre sammen med barnebarna.. Også limte vi et bilde fra tidlig ultralyd utenpå boka. Det var stor suksess hvertfall :)
Vi skal på besøk til kommende mormor på torsdag og da skal lillemor ha på "jeg skal bli storesøster" bodyen sin :) Den kommende morfaren bor i københavn så han skal få mail med bilde av lillemor i bodyen og bildet fra ul :) Svigermor/bestemor vet jeg ikke helt enda.. hun er på ferie, men blir sikkert bodyen der også neste gang vi skal på besøk :)
Vi skal på besøk til begge sett med besteforeldre til uka og da skal vi gi dem et kort med et koselig "besteforeldre" dikt og bilde fra UL. Skal på ul på tirsdag, så blir etter det. Spent på reaksjonen da de ikke har noen anelse! :)
Bare det at vi forteller at jeg er gravid igjen blir nok en stor overraskelse.. Vi har altid sagt vi bare skal ha to barn og nå når nr tre er på vei før eldstemann er tre år... Nesten lite redd å fortelle :)