Noen som planlegger ny baby?

Blir nok ikke flere her. Har to og det er så mange jeg og mannen har tid og overskudd til å ta oss av. Svangerskap og fødsel skulle jeg gjerne opplevd igjen.
 
Blir nok ikke flere her. Har to og det er så mange jeg og mannen har tid og overskudd til å ta oss av. Svangerskap og fødsel skulle jeg gjerne opplevd igjen.

Veldig enig, merker jeg depper litt av tanken på å ikke få lov til å gå gjennom en fødsel til. Det vondeste jeg har opplevd i mitt liv, men også det mest fantastiske, fascinerende, langdryge, skumle, spennende jeg har opplevd. Syns det bare ble med den ene, keisersnitt var liksom ikke det samme.
 
Veldig enig, merker jeg depper litt av tanken på å ikke få lov til å gå gjennom en fødsel til. Det vondeste jeg har opplevd i mitt liv, men også det mest fantastiske, fascinerende, langdryge, skumle, spennende jeg har opplevd. Syns det bare ble med den ene, keisersnitt var liksom ikke det samme.
Kjenner meg igjen. Fødsler er fascinerende!
 
Utrolig hvor raskt man glemmer! Jeg hadde en forferdelig graviditet, ikke nok med at jeg var forferdelig stor og tung, men jeg slet med ekstrem fødselsangst, endte opp på legevakta på termindato pga jeg var så redd for å føde. Og for ikke å snakke om fødselen som var grusom og brutal, nå lengter jeg etter en til og gleder meg til jeg får klarsignal fra min bedre halvdel om at vi kan prøve på nr 2:hilarious: vil helst ha 2-3 år mellom, men vi får se:) jeg lovte jo meg selv «aaaaaaldri igjen»:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp