Noen som planlegger ny baby?

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er så nysgjerrig, noen som skal prøve på to tette? Vi skal ikke det, nr to kommer ikke til å komme før om noen år (om det skal bli en til)
Jeg lovte jo meg selv aldri igjen, men jeg leker litt med tanken på få flere, savner magen (utrolig nok:hilarious:) og spenningen med å være gravid❤️
 
Jeg svaner også magen, spenningen, de små sparkene og har SÅ lyst til å føde igjen. Vi drømmer om en til, men blir ikke før om noen år. Skal prøve ut 2 barnslivet en stund før vi bestemmer oss. Det viktigste for oss er at vi har kapasitet til å følge opp hvert barn og i tillegg ta vare på oss selv og forholdet.
 
Her har vi to og sier oss fornøyd med det Savner også magen og slikt, men ikke alle utfordringene jeg har rundt det å bli gravid og gå gravid. Så i morgen blir der til lege for prevensjon og etterhvert skal mannen steriliseres.
 
Jeg er så nysgjerrig, noen som skal prøve på to tette? Vi skal ikke det, nr to kommer ikke til å komme før om noen år (om det skal bli en til)
Jeg lovte jo meg selv aldri igjen, men jeg leker litt med tanken på få flere, savner magen (utrolig nok:hilarious:) og spenningen med å være gravid❤️
Jeg har lyst på to tette, og savner det å gå gravid, men ettersom partner har to barn fra før, så tror jeg kanskje det holder med de tre vi nå har :rolleyes:
 
Heeeeeell no
 
Har syyyykt lyst, men mannen har satt en stopp ved de to vi har :( sikkert like greit med tanke på at vi skal rekke å følge opp barna i tillegg til full jobb
 
Nei, ikke med det første! Nå har vi to, og må teste ut tobarns livet før vi bestemmer oss for om vi vil ha noen nr 3. Mest sannsynlig er vi fornøyd med disse to :happy:
 
Nei nå holder det. Har til sammen fire barn nå. Han har to fra før og jeg har ei fra før og nå en sammen. De skal som nevnt over her følges opp videre i livet. Og jeg trøbler med å bli gravid og beholde graviditeten så er bare utrolig glad for å ha fullført to svangerskap. Dessuten nærmer jeg meg de 40 :hungover:
 
Ja!
Fødselen var helt jæ.... men, lillemann fortjener et søsken litt nærmere i alder, synes vi. Jeg har to fra før på halv tid (12 og 11år), så mini blir enebarn halve tiden.
Må spise hatten min, for jeg har sagt ALDRI mer to tette og ALDRI mer føding :p:p:p

Venter til han er 1.5-2 år, så gjør vi forsøk på sistemann :woot:
 
Nei, aldri i livet! Jeg blir klam i henda og fysisk uvel bare ved å tenke tanken på å skulle gå igjennom det der en gang til, så lille blir desverre enebarn.
 
Nei, aldri i livet! Jeg blir klam i henda og fysisk uvel bare ved å tenke tanken på å skulle gå igjennom det der en gang til, så lille blir desverre enebarn.
Det kan være du forandrer mening når du får det litt på avstand... :) jeg føler nå at jeg vil gjøre det en gang til, på tross av eeeeeeeevig lang fødsel,rier fra helvete,pressa ut ungen uten pressrier,vakuum,unge med apgar på 5 og generelt ja. Helt jævlig. Jeg kunne gjort det igjen :) gi det litt tid :)


Skal sies,jeg kommer IKKE til å gjøre det igjen for nå er det nok kids :hilarious:
 
Det kan være du forandrer mening når du får det litt på avstand... :) jeg føler nå at jeg vil gjøre det en gang til, på tross av eeeeeeeevig lang fødsel,rier fra helvete,pressa ut ungen uten pressrier,vakuum,unge med apgar på 5 og generelt ja. Helt jævlig. Jeg kunne gjort det igjen :) gi det litt tid :)


Skal sies,jeg kommer IKKE til å gjøre det igjen for nå er det nok kids :hilarious:

Ja, folk sier så, men jeg tror ikke det skjer :p
 
Her er det 21mnd mellom ungene, så nå er det stopp :)
 
Har ei som blir 2 nå i juni, baby er 2 mnd. Hadde det vært opp til meg så hadde nr tre kommet vår/sommer 2021, men samboer vil ikke ha flere. :( Jeg har alltid sett for meg et fult hus, og mange barn, så kjenner det er vanskelig å godta at dette var siste gang. Savner graviditeten å magen og spenningen, og kunne virkelig tenkt meg å føde en gang til!
 
Jeg er glad for at det er 3 år mellom mine ;)
Kjenner flere som har to tette og det går jo fint, men jeg hadde ikke orket det :)
 
Back
Topp