Noen som overtar listen?

barba

Forelsket i forumet
Har oppdatert "hvor skal vi føde" listen til nå, men nå forsvinner jeg ut her i fra. Er det noen som vil kopiere den over i en ny tråd og ta ansvaret for den? Jeg har nå fått svar på blodprøvene, og det var reduksjon av hcg fra 1. til 2. prøve, har avtale med gynekologen i morgen. Lykke til videre alle mars-jenter [:)]

dytter

Huff så trist å høre barba:( Håper dere snart får en ny liten spire som setter seg godt fast i 9mnd om dere fortsetter å prøve[:)] Jeg kan sikkert ta over listen, skal vel ikke være noe problem[:)] Sletter du den som er fra før da eller?

Mange klemmer til deg[:)]

Kan godt slette den, men vil du kopiere den først eller bare lage ny?? Er ikke helt sikker på åssen jeg sletter heller, sender melding til mod/adm?

Ja, det var trist at det gikk sånn. Hadde liksom litt mer håp når det skjedde på "gamlemåten"[;)], skuffelsen var liksom mindre når det skjedde etter prøverørsforsøkene våre. Men vi har det bra, og er glade for den vi har, kanskje kommer det flere og kanskje ikke. Livet vårt er fullverdig som det er, og det er viktig for oss å ha fokus på. Selv om ønsket om flere er stort [:)]. Klem

ORIGINAL: barba

Kan godt slette den, men vil du kopiere den først eller bare lage ny?? Er ikke helt sikker på åssen jeg sletter heller, sender melding til mod/adm?

Ja, det var trist at det gikk sånn. Hadde liksom litt mer håp når det skjedde på "gamlemåten"[;)], skuffelsen var liksom mindre når det skjedde etter prøverørsforsøkene våre. Men vi har det bra, og er glade for den vi har, kanskje kommer det flere og kanskje ikke. Livet vårt er fullverdig som det er, og det er viktig for oss å ha fokus på. Selv om ønsket om flere er stort [:)]. Klem

Ja skjønner godt dere er skuffet og at dette må være tungt, kan ikke forestille meg det engang. Men uansett, godt å høre at dere har det bra og at dere har et så fint syn på det og klarer å være glade for det dere har[:)] ingenting er bedre en det, så får det heller som du sier, bli om det blir, noe jeg selvfølgelig håper for dere[:)]

Ja kopierer den nå med engang jeg og lager ny, vet i grunn ikke hvordan man sletter den som er jeg heller[8|] Må sikkert sende pm til admin eller noe ja[:)] Du får prøve;)

Ok, sender pm jeg da. Takk for at du overtar. Lykke til videre i svangerskapet [:)]

ORIGINAL: barba

Ok, sender pm jeg da. Takk for at du overtar. Lykke til videre i svangerskapet [:)]

Den er grei du[:)] Tusen takk for det[:D]

Back
Topp