Noen som opplever at barnet er urolig ved brystet?

Furemamma

Andre møte med forumet
Småen har vært svært urolig ved brystet den siste uken. Mer opptatt av å prate eller vri på seg enn å få i seg mat, og blir skikkelig gretten når han blir løftet bort fra brystet. Er sulten, men klarer ikke å roe seg ved brystet.

Her har hun innimellom ikke hatt skikkelig tid til å spise. Alt er liksom mer interessant enn puppen, men hun er sulten da.. Her har det ihvertfall gått over.
Så lenge han går opp greit i vekt, så kan du nok bare roe deg med at det er en fase. Kanskje han er klar for litt fast føde?

Hvis det har vært mye rundt henne som feks at vi har vært på besøk eller på kjøpesenter, så blir hun urolig.
Ellers var hun veldig urolig ved høyre bryst. Måtte legge hennes tvillingstilling hver gang, noe jeg synes er upraktisk og vanskelig når vi er ute på noe og ikke har ammeputen. Viste seg at hun hadde en låsning i skulderen og en muskelknute i nakken.
Men hun er urolig på kvelden. Men mer at hun virker utålmodig, at melka ikke kommer fort nok. Ikke at hun følger med på alt annet.

Her e hun bare urolig om eg e på besøk hos folk eller e på kjøpe senter. Ellers har eg det motsatt. Nå e hun i en periode der hun bare ligger å små spiser hele tiden.

Hun e sikkelig urolig vist hun ikkje for ligge på puppen og kose

Han går greit opp i vekt, men mating tar bare lenger tid enn nødvendig når han er så urolig. Må flytte frem og tilbake mellom brystene for st han skal få i seg skikkelig med mat. Men han spiser godt om natta når det er mørkt i rommet og stllle, så kan være han blir litt distrahert av ting rundt seg.

Her har jeg måtte skru av lyden på tven og hun klarer ikke konsentrere seg om det er mye prat i rommet. De reagerer nok helt klart mer på omgivelsene nå enn før.

Ofte urolig ja, særlig rundt folk/mye lyd/nye steder

Her e hun bare urolig om eg e på besøk hos folk eller e på kjøpe senter. Ellers har eg det motsatt. Nå e hun i en periode der hun bare ligger å små spiser hele tiden.

Hun e sikkelig urolig vist hun ikkje for ligge på puppen og kose

Samme her!

Er så mye spennende rundt omkring, mye mer spennende enn å spise :p
Har du forsøkt å skjerme med en gulpeklut el.l, slik at baby ikke blir distrahert av bevegelse? =)

Innimellom. Han virker frustrert. Kan være tjukk gulp i halsen eller at han er for varm. Men er ikke ofte takk og lov.

Når han kaver her så må han ofte rape. Så han gråter når han blir tatt bort men kommer ofte en rap også kan jeg legge han til igjen. Andre ganger er han rett og slett for trøtt til å spise. Føles da ut som han vil ha puppen som smokk og blir sint fordi det kommer melk.

Når han kaver her så må han ofte rape. Så han gråter når han blir tatt bort men kommer ofte en rap også kan jeg legge han til igjen. Andre ganger er han rett og slett for trøtt til å spise. Føles da ut som han vil ha puppen som smokk og blir sint fordi det kommer melk.
Akkurat det samme her

Back
Topp