Noen som opplevd flere MA?

Spurte min gyn om dette og han spurte med en gang: er du på ett forum ? Og jeg sa ja. Og han forklarte at en MA egentlig skjer veldig sjeldent men på ett forum samler man seg og da ser det ut som alle omtrent har hatt det. Og han hadde ikke opplevde mange ganger i løpet av sine år at man hadde flere etter hverandre ♡
Ja, sånn sett er forum ikke positivt ^^ men var godt å les at han ikke har opplevd at det skjer etter hverandre :) legen min sa også at sjansen var stor for at det gikk bra nå. (har hadd BO og MA, gravid nå på første eggløsning etter MA)
Men litt vanskelig å tro på når man opplever små blødning.

Ja, sånn sett er forum ikke positivt ^^ men var godt å les at han ikke har opplevd at det skjer etter hverandre :) legen min sa også at sjansen var stor for at det gikk bra nå. (har hadd BO og MA, gravid nå på første eggløsning etter MA)
Men litt vanskelig å tro på når man opplever små blødning.
Man bli faktisk veldig fruktbar eller SA/MA for det er noe kroppen kjenner igjen :) Ble selv gravid 2 uker etter SA og spira satt hele veien :) Dette skal gå bra :D

Man bli faktisk veldig fruktbar eller SA/MA for det er noe kroppen kjenner igjen :) Ble selv gravid 2 uker etter SA og spira satt hele veien :) Dette skal gå bra :D
Hehe ja det fant vi ut ^^ Vi startet prøvingen i september 2013, ble gravid i november, men oppdaget i uke 11 i januar 2014 at det var BO.
Ble ikke gravid igjen før april 2015, ble MA i juni. Tenkte at det blir å ta lang tid igjen, men fikk positiv eggløsningstest 4 uker etter aborten. Så vi hoppet i høyet en gang ^^ 9-10 DPO ante jeg ugler i mosen :D testet positivt da :D så da gikk fort :) nå håper vi bare det er liv der selv om jeg har hadd bittelitt små blødning med både rosa og brunt :D
Gynekologen mener blødningen kom av stress, og at vi måtte springe hele gardermoen for å nå flyet kvelden før det kom rosa utflod.
Så blir spennende å se på onsdag, kommer til å være nervevrak da ^^

Men godt å hør at spiren din satt hele veien :D

Jeg hadde en MA for 3 år siden. Ble gravid 1,5år etterpå, fikk en frisk og fin sønn og er gravid igjen nå, og er veldig redd for en MA igjen.. Blir lange uker frem til tidlig ul (ikke fått dato ennå)..

Hvordan går det med dere da?
Jeg var på 3. UL i går, wow, skikkelig oppfølging, er så glad i legen min xsmile14
Så hjertet slå i går, og ble satt frem et par dager, da er jeg 9+5 i dag. Begynner å slappe av litt nå :angel7

• Liker
Reactions: Gme
Uff så trist å læsa att alla dere har haft MA. Sender er alla en klem og ønskar er lycka till kryssar fingrarna att det går bra før oss alla :-)

Jeg er 11+2 uker på vei etter midnatt :) så langt ser alt ut til å gå fint :) vi fant hjertelyden til lille igår, utrolig deilig!! ♥
Skal på ul nr 2 den 24 september, gleder meg veldig til å se hvordan det går.
Hadde ul da jeg trodde jeg var 7+6, men lille var 3 dager eldre. <3
Så langt er alle gode ting tre, selv om jeg har brun utflod/spotting ofte.

Back
Topp