Noen som også reagerer dårligere på stimulering på søskenforsøk?

Hallo27

Andre møte med forumet
Hei dere! :) Sitter med flere spørsmål og det er så lite svar å få. Skriver derfor i dette forumet med et håp om at noen kanskje har vært bort i det samme selv.

Vi er i gang med søskenforsøk, men kroppen min har virkelig endret seg etter graviditeten. Før jeg ble gravid med lille måtte jeg ha to egguttak. Har alltid hatt mange eggposer og alltid blitt satt på lavdosebehandling pga. fare for overstimulering (har ikke PSOS). Første gang sto jeg på gonal-f (husker ikke dose) og fikk ut 17 egg. Av de var det tre som ble til blastocyster, men ingen ble til baby. Andre gang sto jeg på 8E rekovelle og fikk ut 22 egg. Av de utvikler tre stk. seg til blastocyst og den ene ble til min sønn.

Satt inn siste egget før sommer, men det førte ikke til no graviditet. Så startet med stimulering igjen i august. Ble da satt på 8E rekovelle igjen som tidligere. Men kroppen min responderte ikke på medisin og etter mange dager med stimulering ble forsøket avbrutt. Nå står jeg på pergoveris og det er samme greia. Kroppen reagerer lite på hormonene. Har mange eggposer, men få som utvikler seg større. Har blitt økt fra 125-200 nå, men er usikker på om det skjer noe i det hele tatt.

Er det noen som har vært bort i liknende før? Jeg har så mange spørsmål, men det virker som at overlegen ikke skjønner selv hva som skjer med kroppen min.

Beklager langt innlegg!

Akurat samme hær. Selv om for meg er det en stund siden sist graviditet . Så har jeg responderr veldig dårlig på søskenforsøk..
første søskenforsøk gikk ikke fikk ut 11 egg 5 befukta og 1 inn gikk ikke.
Eg utakk i dag 20 eggposer men kun 4 egg. Hausken skjønte ingenting og ikke jeg heller. like forundra begge for hadde så mange poser.. har null tro på ette forsøket . De skulle ringe i morgen med antall befukta men med kun 4 egg tror jeg ikke det går.

2 befrukta og mulig insett i morgen kl 9

Last edited:
Back
Topp