Noen som mistenker tvillinger?

Sunny8787

Forelsket i forumet
Pappa er tvilling og det sies det arves på farsiden så har det litt i bakhodet ;-) hva med dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Svigerfar er tvilling, men det har ikke kommet noen tvillinger på den siden enda, men håper ikke det blir tvillinger her

Mistenker det overhode ikke :) Har så lite symptomer at jeg av og til tviler på at det i det hele tatt er en inn i der :p Men hcg nivået er veldig høyt da, uten at det trenger å bety noe :)

Grugleder meg til ultralyd 6.mai for å se om det er en eller to, håper på en!!

Tvillinger på begge sider her, i alle ledd. Håper ikke det er mer enn én da ;) Toeggede tvillinger kommer forresten fra morsiden, da det er en "feil" å slippe to egg på samme mnd. Eneggede tvillinger er derimot en ren tilfeldighet og ikke arvelig :)

Blir spennende fremover :D Tror her hvertfall kommer til å være en tvillingmamma :)

Tvillinger på begge sider her, i alle ledd. Håper ikke det er mer enn én da ;) Toeggede tvillinger kommer forresten fra morsiden, da det er en "feil" å slippe to egg på samme mnd. Eneggede tvillinger er derimot en ren tilfeldighet og ikke arvelig :)

Sniker litt :) men en far kan arve tvillinggenene til sin datter som igjen kan få tvillinger!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Sniker litt :) men en far kan arve tvillinggenene til sin datter som igjen kan få tvillinger!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Forstod det som at det var bf til spiren til trådstarter som var tvilling. Da misforstod jeg henne.

Nei min far er tvilling. Og det "hopper over" en generasjon slik at vi barna arver sjansen for å få tvillinger. Pappa er så sikker på at jeg får to! ;-) Har så mye symptomer at hadde ikke overrasket meg akkurat!

Her er det veldig mange tvillinger, egentlig vår tur. Tante fikk tvillinger og hun hadde ikke noe spesielt høyt hcg og fikk ikke symptomer før uke 12 så det har hvertfall ikke noe å si alltid :)

Sent from my iPad using BV Forum

Masse tvillinger i slekta. Og det må gjerne være to!!!! Litt styr det førstr året, men tenk så deilig at barna alltid har noen å leke med, de lærer seg å dele og har et kjempe fortrinn i sosialisering.

To stk, ja takk! Men tror gubben hadde svimt av tvert... haha!!!

Har mange tvillingpar både på moren min og faren min sin side. Men ingen i min generasjon, og ingen i mitt barn sitt.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg tror jeg tar til takke med en ; p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tenker litt at det kan være mer enn en siden jeg gikk på pergo. Men så lite symptomer som jeg har tror jeg ikke det. Men kan jo ikke være sikker. Må vel be de som tar ultralyden sjekke ordentlig ;)

Jeg har vært på ul, og heldigvis må jeg få si, det er bare 1 :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg fikk spørsmål nå i påsken av en ukjent om jeg hadde babykul på magen!!!! Shit jeg viser litt allerede!! Og er førstegangsgravid! Oh lord. Skal på TUL 6.mai, 2 uker to go...

Samboer har en følelse av at han en gang skal få tvillinger. Er visst en del tvillinger i hans familie. Jeg krysser fingrene for at det bare er en.. Første kontroll på fredag! Spent.. Men får vel ikke svar på noe slikt da. Får vel ikke høre hjertelig en gang har jeg hørt? :-/

Sent from my iPad using BV Forum

Både mamma og svigermor er tvillinger. Eneggede vel og merke så da er det vel ikke arvelig :p

Back
Topp