Noen som merker

Fridaen

Forelsket i forumet
At symptomer begynner å avta etterhver?:confused005 evt hvilken ute er du i?

Kjenner jeg begynner å bli mettet på denne kvalmen nå. Kunne tenkt meg tilbake i arbeid og fungere igjen. *utblåsning*:schocked028

Jeg synes symptomene mine varierer mye. For det meste er det tretthet og generell uvelhet som plager mest. Jeg er 11+3 :) begynte den her uka 50% på jobb og synes det var fint å være med folk, men veldig tungt.

Hos meg er det veldig varierende, symptomene kommer og går. Men i det siste har kvalmen hvert hver dag, og da ganske så intenst. Gleder meg til den blir vekke:D

For meg gikk den verste kvalmen over i uke 9. Føler meg heldig. Nå er jeg bare uggen og litt trøtt, men langt fra sånn som det var :) hjelper nok at jeg har hjemmekontor og kan ta ting i eget tempo

Jeg er 11+0 nå og har ikke hatt noe særlig symptomer siden rundt 9+0. Har fremskyndet tul til neste uke for å berolige meg selv, går kun og kjenner etter om dagen :nailbiting:

De værste symptomene mine forsvant nesten over natta rett før jeg bikka 9 uker, var på ultralyd i dag å alt var helt perfekt.
Uke 9+5 i dag

Kvalmen forsvant rundt 9 fullgåtte uker her... Og kjenner at trøttheten har begynt å avta... Nå er det bare vanlig "2-åringen vil ikke sove"-trøtthet:rolleyes:

Symptomene avtok en del i uke 9, men er fortsatt tilstedeværende. Er ikke så kvalm som jeg var, men får kvalmebyger hver dag. Men utmattet og trøtt er jeg ennda, like mye som for noen uker siden :)

Føler meg like utmatta og trøtt som jeg har gjort hele veien. Hører til unntakene at jeg ikke sovner på sofaen tidlig om kvelden :p
Kvalmen er varierende, men til stede daglig. Er også en del mat jeg ikke orker tanken på, som jeg vanligvis spiser mye av.
Er 11 + 3 i dag :)

Føler meg like utmatta og trøtt som jeg har gjort hele veien. Hører til unntakene at jeg ikke sovner på sofaen tidlig om kvelden :p
Kvalmen er varierende, men til stede daglig. Er også en del mat jeg ikke orker tanken på, som jeg vanligvis spiser mye av.
Er 11 + 3 i dag :)
Er helt lik som deg, og er 11+4 i dag. Kvalmen ble brått bedre etter uke 10 for min del. :happy:

Jeg er i uke 12+0 i dag og har slitt med utrolig kvalme. Den siste uken har jeg kun vært kvalm på kvelden- og ikke hele dagen! Tror også jeg har litt mer energi! Hvertfall på dagen. Er i seng senest 21. Har tidligere våknet 10 ganger om natten for å tisse. Nå er det ca 3! Håper det holder seg sånn og at kvalmen slipper helt snart :)

Er 12+3 nå og har merket at puppene begynner å gå tilbake til normalen nå.
Fortsatt like trøtt dog :hilarious:

Jeg føler ikke jeg har noen symptomer, og synes det er skummelt! De aller første ukene hadde jeg smerter i magen. Har hatt litt ømme pupper som har vekket meg om natten, ellers ingenting.. o_O

Jeg føler ikke jeg har noen symptomer, og synes det er skummelt! De aller første ukene hadde jeg smerter i magen. Har hatt litt ømme pupper som har vekket meg om natten, ellers ingenting.. o_O

Da er du heldig :p Nyt det:D her har kvalmen vært tilstedet i alle 3 svangerskapene.. og den kunne jeg godt vært foruten.

Symptomene og formen min varierer veldig egentlig. Det eneste som er der konstant er jo ømme bryst og hyppig vannlating. Ellers varierer det fra dag til dag hvor trøtt og sliten jeg føler meg og om jeg er kvalm/uggen. Men jeg er for det meste i dårlig form på ettermiddagen/kvelden når jeg først er det. Det som er nytt er at jeg sliter med hodepine nå, ganske vond hodepine også og dagen lang:inpain: Lurer veldig på om jeg blir å klare å gå tilbake til å jobbe 100% ila 2.trimester, håper det:happy: Men jeg jobber i blodbanken (bl.a. utlevering av blod) som ofte innebærer mye stress og ikke minst høy konsentrasjon, noe jeg takler dårlig sånn som det er nå. Så jeg klarer foreløpig ikke å jobbe vakter der man jobber alene. Håper det endrer seg snart:rolleyes: Kjedelig om jeg må være helt eller delvis sykemeldt hele svangerskapet. Er 11+2 i dag.

Dere som har vært gravid før og sliten, når avtok trøttheten? Jeg hører folk snakke om en boost i energi i andre trimester, er 11+3 og drømmer om den boosten altså :smiley-ashamed005

Kvalmen er nesten borte, litt kvalm på kvelden/natten og om jeg stresser om morgenen, men den konstante uggenheten er borte. Mindre ømme pupper, mest brystvorten det merkes på nå og ligamentsmertene er heller ikke så ofte som før. Mest små stikk på kvelden men ikke som i begynnelsen hvor jeg ble stresset av de. Men trøttheten og mangelen på energi....gi meg styrke eller 5 ekstra timer i døgnet!

På den positive siden er matlysten tilbake, huden og håret oppfører seg veldig bra og med hjemmekontor er ikke rygg/hofter lenger så kranglete!

Back
Topp