Noen som liker matte?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg jobber 50%.. det blir 18,75 timer i uka.. fordeler det på 4 dager.. så da jobber jeg 4 timer og 40 min..

Men hvordan blir det da i påsken?

Da jobben bare er oppe hele mandag og tirsdag.. og bare i 4 timer på onsdagen.. Så det blir jo halv uke.. av full uke.. hvor jeg skal jobbe bare 50%... Vet at det ikke blir å tenke sånn 4 timer og 40 min mand og tirsdag.. og 2 timer onsdag..

Men hvordan regner man det ut?

[&:][:D]

50% er 50% av en uke... De regner ikke med røde dager som kommer opp...
Så uanset hvor mange røde dager det er, må en jobbe de 18ognoe timene, med mindre uken ikke har så mange timer, da blir det jo kortet ned pga de røde dagene, og det er ikke din feil :)
Slik jeg har forstått det...

Jeg skulle i alle fall jobbe veldig lite i følge sjefen.. men hun gav meg ikke timeantallet.. men at jeg i alle fall slapp å jobbe onsdgen.. pga at det var så få timer jeg skal jobbe.. og hun vet at jeg ikke klarer å jobbe noe særlig mer enn max 5 timer..

Da ville jeg vel kanskje prøvd meg på en 4-5 timer man og tir, og fri resten :)
Om det er ok for sjefen, og sjefen har forståelse...

Jeg vet iallefall at de som jobber 50%, og har en ordning som gjør at de jobber halv dag hver dag, ikke må jobbe mer på røde dager (Så jeg går litt tilbake på det jeg sa i sted nå som topplokket begynner å fungere litt)

ah, jo nå vet jeg...

jobb slik du pleier å legge opp uken din, og hvis det f.eks er 4 timer torsdag, så er jo det rød dag, så da blir du hjemme...

dvs gå på jobb slik du pleier de dagene det er jobb, og bli hjemme resten :)

tor jeg at jeg er enig med meg selv nå...

Back
Topp