Noen som ligger etter med ting og tang?

Lykkeliten

Glad i forumet
Synes her er så mange som har nesten gjort alt klart til lille mageboeren skal komme til verden.
-Jeg har ikke skrevet liste til fødebag, å da selvsagt ikke pakket noe..
-Har ikke kjøpt noe klær ( har fått litt da )
-Har ikke vasket noe, får barnerommet er ikke ferdig enda å ser ikke vitsen i å vaske før jeg har plasser å legge det fint på plass.
-Har ikke montert opp seng.
-Har ikke kjøpt stellekommode.
-Har ikke kjøpt noe stellesaker osv..

Ok, kan si det enkelt at jeg har kjøpt vogn og seng. Det er det jeg har klart.

Noen andre som henger etter å ikke stresser noe særlig med det?

Vi har heller ikke alt klart. Får ikke gjort så mye fordi vi skal pusse opp soverommet vårt og det er jo der lille skal ligge den første tiden, og da blir det bare kaos. Så vi må nesten bli ferdig med det før jeg kan begynne med alt av vask og slikt, for jeg gidder ikke vaske når jeg ikke kan legge det i kommoden (som vi heller ikke har enda :p). Vi har handlet inn en del, men jeg har neimen ikke oversikt over hva annet jeg trenger. Ikke lett å vite når man ikke har barn fra før :p hehe.. Har heldigvis vogn, seng og bilsete som kanskje er viktigst, i tillegg til litt andre nødvendigheter, men føler jeg må få rompa i gir snart til resten av tingene er i hus :)

Har det meste (tror jeg) etter søsken. Men det står trygt innerst i en bod. Har vasket dyner og lammeskin og sengetøy. Så er vel begynt men det er lenge til jeg er ferdig.

Har ikke funnet frem noe,utenom endel klær jeg har kjøpt. Men har maaaange uker igjen her da.

Njas. Har det meste etter sukkerklompen, men alt må jo vaskes men venter til vi får kjøpt kommode :))

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Neida, langt fra ferdig her heller. Har vogn og stellebord etter storebror og har kun kjøpt klær, ny seng og bilstol. Har ikke begynt å vaske klær eller innrede barnerommet enda, for har ikke kjøpt kommode og trenger det som skal være barnerom til gjesterom en stund til pga vi snart får besøk. Men stresser ikke med det, har jo hele juli å bli klar på også ;)

Venter på feriepenger :) Så bruker jeg ukene på å gjøre i stand... Føler jeg har god tid, er jo fremdeles +- 10 uker igjen :)

føler vell ikke at jeg ligger etter akkurat, men det er en del ting som ikke er gjort enda.. :)
Har ikke malt veggen på rommet som skal males, kjøpt inn hylla som skal henge over senga, sett om jeg har sengehimmelen enda eller om vi må ha ny, kjøpt stelleprodukter, bleier ol.. bilsetet er ikke kjøpt, men avtalt kjøp, har ikke kontroll på hva som trengs til fødsel, fødebag osv.. er egentlig en del som mangler, men jeg har god tid enda (bank i bordet for det) :) :P

Back
Topp