Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har gått lavkarbo! Men har nå lagt lavkarbo på hylla, siden kvalmen og daglig oppkast tok over livet mitt. Spiser nå litt salt kjeks og noe ristet brød for å unngå den værste kvalmen.Har siden april levd på lavkarbo, vært i ketose store deler av tiden. Siden jeg nå er gravid, så kan jeg ikke være i ketose lengre. Sliter sånn med å få i meg nok karbohydrater.. tenker å fortsette med lavkarbo fremover for å unngå så stor vektoppgang
Jeg gjør det ikke for slanking nå som jeg er gravid. Jeg tåler dårlig karbohydrater, så jeg har det mye bedre på lavkarbo[emoji4]Er det nå så sunt å slanke seg når man går gravid ?....
Jaokei så lenge du får i deg nok så babyen har det bra så går det vell greit: )Jeg gjør det ikke for slanking nå som jeg er gravid. Jeg tåler dårlig karbohydrater, så jeg har det mye bedre på lavkarbo[emoji4]
Er det nå så sunt å slanke seg når man går gravid ?....
For min del så spiser jeg mye sunnere når jeg går på lavkarbo. Har vært mye sykehus innleggelser det siste året. Og da har det gått mye i kjede spising, og spist noe godt hver dag. Har lagt på meg over 10 kg.
Begynte jo fordi jeg ville ned i vekt, samtig som jeg vet at jeg klarer å spise mye sunnere når jeg går på diet.
Nå som jeg er gravid skal jeg fortsette på lavkarbo, ikke for å slanke meg, men fordi jeg spiser sunnere.
Spiser mye mer fisk, proteiner og andre mineraler som babyen trenger. Får i meg nok av karbohydrater, men nå sunnere karbohydrater, isteden for ren sukker
Det er jo kjempe bra da, så lenge barnet får det den teenger av næring å mat. Nå ser jeg jo i ettertid at jeg har klusset mellom karbohydrater å kcalorier..
Har ei søster som er av å på lav kcalori kur. Å det var derfor jeg reagerte litt siden når man er på den kuren holder man seg som regel godt under det kcalori nivået man skal ha i seg hver dag, å har lest en plass at barnet i magen skal ha 200 kcalorier om dagen, å når kroppen ikke får nok til å holde den voksne kroppen oppe å kjøre vil jeg se på det som veldig usundt for fosteret i magen...