Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
Ja det gjør jeg[:D] Venter dessuten spent på neste bok av Lisa Marklund[:D]
ORIGINAL: Najila
Driver på med Harry Hole-serien til Jo Nesbø. Er på bok 4, syns dem er knallbra!! Jeg vil anbefale å begynne på bok 1, selv om nesten alle er avsluttende.
En av sakene i Rødstrupe fortsetter i sorgenfri bla. Å han snakker en del om forrtid i de forskjellige bøkene.
En fantastisk forfatter syns jeg! En del av bøkene var jeg rett og slett anpusten på slutten, for det var så spennende!! Har mista mang en time søvn etter at jeg oppdaga Jo Nesbø ja! [;)]
ORIGINAL: Almyrida81
Ikke så kjempemye.. Men Jo Nesbø og Stieg Larsson er jeg kjempefan av.. Har lest de 2 første av Jo Nesbø, og i forrige uke leste jeg snømannen faktisk.. UTROLIG bra! Den beste av de 3 jeg har lest.. Han skriver utrooolig bra!
Og Stien Larsson.. Jah.. Han er bare helt fantastisk.. Skal begynne på siste boka i kveld faktisk! Og jeg storgleder meg! [:D]
Skandinavisk krim er spennende, så har tenkt å hive meg på resten og Liza Marklund, Gunnar Staalesen osv..
ORIGINAL: Fridasinmamma
ORIGINAL: Almyrida81
Ikke så kjempemye.. Men Jo Nesbø og Stieg Larsson er jeg kjempefan av.. Har lest de 2 første av Jo Nesbø, og i forrige uke leste jeg snømannen faktisk.. UTROLIG bra! Den beste av de 3 jeg har lest.. Han skriver utrooolig bra!
Og Stien Larsson.. Jah.. Han er bare helt fantastisk.. Skal begynne på siste boka i kveld faktisk! Og jeg storgleder meg! [:D]
Skandinavisk krim er spennende, så har tenkt å hive meg på resten og Liza Marklund, Gunnar Staalesen osv..
Ble litt skuffet over Stieg Larsson jeg.. bok nr 1 var bra.. men den tok seg først opp først etter halve boka.. bok 2 bra.. og bok 3 har jeg ikke orket å fullføre engang. hehe
ORIGINAL: Fridasinmamma
Har du lest noe av Jon Nesbø?
Lurer på om det er en bra serie? Og om jeg kommer til å like den når jeg er glad i de andre forfatterene[;)]