Noen som laster ned frustrerte fruer?

~silly~

Elsker forumet
Jeg finner ALDRI ny episode jo???[&:] Går det bare 1 gang i mnd i USA?

nei hihi, jeg gleder meg til hver tirsdag jo!

Du må slutte og laste ned! [:D]

neste episode kommer ikkje før i april en gang, samme med ugly betty, one tree hill, heroes...

Gleder meg til 4400 kommer tilbake

ORIGINAL: Ihne

Sambo laster ned fra utorrent og har funnet helt frem til episode 16 av sesong 3.
Men er vel en uke siden han sjekket sist.

Det er så langt jeg har sett også, men den fant jeg for 3 uker siden eller noe[&o]

Kommer ALDRI ny jo... *snufs*

ORIGINAL: *silly*

Jeg finner ALDRI ny episode jo???[&:] Går det bare 1 gang i mnd i USA?

klarer du ikke vente nå?

ORIGINAL: Gitte

neste episode kommer ikkje før i april en gang, samme med ugly betty, one tree hill, heroes...

Huff det var det jeg fryktet.. Hehe.. Den siste episoden av One Tree Hill var jo suuper spennende også[&o] ER heeelt avhengig av den serien[:D]

hehe ja jeg gjør og det er pause nå frem til 8 april nå...
kjedelig å vente ja..
hvis du lurer på når seriene går i usa så sjekk denne nettsiden:
www.next-episode.net

ORIGINAL: Tinamor 86

klarer du ikke vente nå?

hihih.. Vell den siste episoden der var ikke sååå spennende, men har liksom sett ses 1,2 og halve 3 nå, men så kommer det aldri nye. PLAGSOMT! hihihi.. Verre med One Tree Hill[:D]

Huff det var det jeg fryktet.. Hehe.. Den siste episoden av One Tree Hill var jo suuper spennende også[&o] ER heeelt avhengig av den serien[:D]

samme her, fy søren at dem skal ha så lang pause på one tree hill, er jo ikke sesongslutt!! arrgh!!

ORIGINAL: panterinnen

hehe ja jeg gjør og det er pause nå frem til 8 april nå...
kjedelig å vente ja..
hvis du lurer på når seriene går i usa så sjekk denne nettsiden:
www.next-episode.net

Takk[:D]

ORIGINAL: Lucky-Devil85

nei hihi, jeg gleder meg til hver tirsdag jo!

Du må slutte og laste ned! [:D]

Hihih, jeg vet,men jeg begynner å se det på tv så er det så spennende at jeg bare mååå laste ned.. hihih. Så har jeg ikke sett på det før nå så jeg laste ned ses 1,2 og halve 3, men nå her jeg jo sett alt[8D]

klarer du ikke vente nå?

hihih.. Vell den siste episoden der var ikke sååå spennende, men har liksom sett ses 1,2 og halve 3 nå, men så kommer det aldri nye. PLAGSOMT! hihihi.. Verre med One Tree Hill[:D]

du er så tv-slave ass.. tihi...
hvordan går det med deg da? du vet vel hvem jeg er?

venter spent på ep 16 s 4 som kommer 11.april nå[&:] holder på å dø på meg!!!

http://www.epguides.com/ om d skriver en serie i feltet så får du air date på episodene, veldig greit om en laster ned så har en oversikt

http://www.epguides.com/ om d skriver en serie i feltet så får du air date på episodene, veldig greit om en laster ned så har en oversikt

på www.next-episode.net står det at neste episode i one tree hill kommer 2 mai da men... [8|]

klarer du ikke vente nå?

du er så tv-slave ass.. tihi...
hvordan går det med deg da? du vet vel hvem jeg er?

Haha leste nicket nå:P *kniiis* Herregud la ikke merke til nicket engang jeg[8D]
Alt bra?Hørte du var på UL? Søstra de sa de ikke fant en tissefant.. Hehe

samme her, fy søren at dem skal ha så lang pause på one tree hill, er jo ikke sesongslutt!! arrgh!!

Jeg vet, ble driiit irritert når jeg satt og skulle lastet den ned, hadde gledet meg skikkelig så var den ikke der[&o][&o] [:@] 

fikk termin 23august. hun skulle nok ønska det hu, men de kunne ikke si noe sikkert, derfor sa hun ingenting.
ville vite hva det er jeg men, 3d neste nå[:D]

www.next-episode.net står det at neste episode i one tree hill kommer 2 mai da men... [8|]

Hææ? På www.tvguiden.com eller noe står det at den kommer 15 april da?

fikk termin 23august. hun skulle nok ønska det hu, men de kunne ikke si noe sikkert, derfor sa hun ingenting.
ville vite hva det er jeg men, 3d neste nå[:D]

Så morro da.. Når skal u på 3D da?

www.next-episode.net står det at neste episode i one tree hill kommer 2 mai da men... [8|]

Hææ? På www.tvguiden.com eller noe står det at den kommer 15 april da?

vet bare at dem aldri har tatt feil på den siden ejg er på enda da men håper dem har det nå [:D] 2 mai er jo superlenge til...

Back
Topp