Noen som kombinerer..

Tine_mor

Elsker forumet
amming og erstattning?
Jeg ammer, og har INGEN planer whats so ever å slutte..
Lillegutt er såå sulten på kvelden, og det har ikke regulert seg så han får nok.
Så jeg har den siste tiden pumpet og gitt han pupp til han suger de til svisker-for så å gi ham 40ml-80 etterpå og han sluker det rått.
Men nå har jeg dessverre fått sopp så leste at jeg skal helst ikke pumpe og gi da vi kan smitte hverandre IGJEN!
Så mitt spørsmål er da om noen gir en flaske erstattning om kvelden eller evt kombinerer?

Den flasken med ekstra melk er et must, ellers er lillegutt så urolig å får ikke sove før langt på natt!
Så frem til soppen er vekke tenker jeg litt mme?

jeg ammer og gir erstatning. dette pga av at jeg ikke har så mye melk desverre... gir spesielt mme om kveldene når jeg ikke har overflod av melk da... dette funker fint for oss:)

ORIGINAL: litlajento88

jeg ammer og gir erstatning. dette pga av at jeg ikke har så mye melk desverre... gir spesielt mme om kveldene når jeg ikke har overflod av melk da... dette funker fint for oss:)

Hvilken erstattning er best?

Bare lurer på hvordan lille reagerer på dette med tanke på magevondt/ avføring?[:)] Er student og må nok ty til litt mme etterhvert selv, men er så redd han skal få vondt i magen/treg mage...?

Jeg bruker NAN sin har egentlig ikke prøvd noen annen da lille prinsen min har likt denne.. Men fins jo så mange må nesten bare prøve seg frem. Min lille gutt fikk oftere avføring når vi begynte med MME og MM. Ellers så tar jeg en halv t-skjei med malt oppi flaskene med MME:)

samme her[:)]

Jeg delammer nå,
og etter å ha prøvd alt av mme som finnes på markedet-
har vi kommet fram til at hipp er aller best -både for magen å med tanke på gulping.
Metin er enig [:)]

Jeg har samme problemet, jenta mi er så urolig på kvelden. I går slukte hun 180 ml erstatning etter hun har fått pupp. Da skjønner jeg at hun blir urolig når hun er så sulten. Vi driver å tester hva som er best. Jeg har tidligere gitt henne pumpa melk, men tror jeg skal gå over til erstatning etterhvert.

fungerer her også[:)] gir han gjerne en flaske midt på dagen også, så får jeg produsert nok så han får litt mm på ettermiddagen. men på kvelden må han få erstatning for å få nok mat. jeg tar også en halv t-skje med malt i hver flaske. når jeg har brukt opp NAN, skal jeg prøve HIPP, for har hørt at den er litt mildere for magen, så skal se om d hjelper for avføringen hans[:)]

Sliter litt med melkeproduksjonen på kvelden her også [:'(]

Lurer litt på når på kvelden dere gir tillegg og hvor mye. ??
Gullet mitt er ganske urolig om kvelden, og hadde vært kjekt å fått litt mer tid med hans to store søstre, men har ikke lyst til å slutte og amme. Er også redd for å miste melken.
Råd taes i mot [:D]

Her pumpes det gir ekstra på flaske til natten, og noen ganger må jeg gi mme i tillegg for at hun skal bli fornøyd [:)] Funker fint det [:)]

ORIGINAL: Sienna3

Her pumpes det gir ekstra på flaske til natten, og noen ganger må jeg gi mme i tillegg for at hun skal bli fornøyd [:)] Funker fint det [:)]

[:D]

ORIGINAL: englefjes3

Sliter litt med melkeproduksjonen på kvelden her også [:'(]

Lurer litt på når på kvelden dere gir tillegg og hvor mye. ??
Gullet mitt er ganske urolig om kvelden, og hadde vært kjekt å fått litt mer tid med hans to store søstre, men har ikke lyst til å slutte og amme. Er også redd for å miste melken.
Råd taes i mot [:D]

Visst du lar babyen din ta brystet og suge det tumt, så synes jeg å gi ham litt tillegg på kvelden er bare bra. Bare husk på å gi ham litt pupp et par timer etter.
Her fungerer mme som sovemiddel, så må vekke ham så han får litt mat innimellom[:)]

Back
Topp