Noen som kombinerer mørke og hvite møbler i stua??

supernint

Elsker forumet
Ja jeg er en "av de" som kjøpte meg bombay/indiana møbler for ca 5 år siden[8D]

Nå holder vi på meg litt oppussing hjemme der vi river en vegg slik at stua blir mye større, samt
at jeg i den forbindelese også kommer til å gjøre om litt på mitt ikea kjøkken.

Sitter her nå og er nesten fortvilt over alle de mørke møblene jeg har, har jo så lyst å
ha inn en del hvitt også(blir jo veldig inspirert når jeg ser i bloggene til dere flinke damer)

Er eneste utvei å selge eller evt male( får vondt av tanken..) møblene mine, eller kan det faktisk bli fint å kombinere mørke og hvite
møbler????

Vil gjerne se bilder hvis noen kombinerer:)

Jeg har svart spisestue og sofa,og så har jeg hvit tv benk,sjenk og sofabord. synes det er fint jeg:) skal se om jeg har bilder:) synes ikke det er fint hvis alt er lyst,men det er min mening:)

Ikke så bra bilder,men her er det er par:

*borte*

Vi har en god kombinasjon, men ingen møbler som er så mørke som bombay serien tror jeg. Syns du skal satse på å male de jeg[;)] De blir jo kjempefine når de blir malt også slipper du å tape MASSE penger på å selge de til spottpris.[;)]

Jeg har blanding.. Liker ikke når det blir helt kritthvitt, alt som er.. Liker litt røffere stil:)

Jeg har en blanding[:)] Har 1 mørk grå sofa,mørkt sofabord,skjenk og spisestuebord. Men jeg har også en 3+2 seter i lys grått stoff,hvitt avlastningsbord og holder på å male vitrineskapet mitt hvitt[:)] Kan prøve å få lagt inn bilder i morgen om det er ferdig til da.

Syns du skal satse på å male møblene dine jeg[:)]

Liker også en blanding.. Sort og hvitt er fint. Det jeg syns er dumt med bombay er at det er mellombrunt.. Syns ikke alltid det blir like fint. Vi har dermed også en malejobb foran oss - men vet ikke om det blir hvitt eller sort [8D] [:)]

Vi har å en blanding, men ikke mørkere enn valnøtt!:)

ORIGINAL: alexine

Jeg har blanding.. Liker ikke når det blir helt kritthvitt, alt som er.. Liker litt røffere stil:)

Hummer og kanari hos meg [:D] Bare å se i bloggen...

Tror det var i kjøkkenlinken her på forumet at ei har et bilde av et bombay skap som er malt hvitt - det ble kjempefint! For vår del blir det nok en blanding av sort, hvitt og rustikk brunfarge etter hvert. Nå har vi bord og tv benk i valnøtt, men har lyst til å bytte de...

Måå bare vise hvordan ei tidligere klassevenninne av meg har pusset opp bombay-bordet sitt, her er link til bloggen hennes:
http://miasinterior.blogspot.com/2011/02/hvordan-jeg-malte-bordet-vart.html

Ta gjerne en tur i bloggen hennes, hun har maaaasse nydelig der, og driver i tillegg en liten nettbutikk også[:)] (så fikk jeg reklamert litt for henne også[;)][8D][:D])

Back
Topp